سونی اذعان دارد که PS5 نخواهد بود و ارزان

زمانی که سونی PS4 راه اندازی آن موفق به به دست آوردن عظیم سرب بر Microsoft Xbox One به لطف قیمت (در میان چیزها

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399
زمانی که سونی PS4 راه اندازی آن موفق به به دست آوردن عظیم سرب بر Microsoft Xbox One به لطف قیمت (در میان چیزهای دیگر). آن را در قیمت حدود 100 دلار ارزان تر ساخت آن بسیار روشن انتخاب برای کسانی که نبودند لزوما وفادار به هر پلت فرم خاص, اما آن را می بیند که قیمت نمی تواند نقطه فروش برای این شرکت آینده PS5.
تبلیغات

صحبت کردن با GamesIndustry.<url> سونی تعاملی Entertaniment رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جیم رایان اشاره کرد که از نظر قیمت گذاری PS5 لزوما ممکن است ارزان ترین کنسول در اطراف. رایان نقل است گفت: "من فکر می کنم این بهترین راه است که ما می توانید آدرس این است که با ارائه بهترین ارزش ممکن گزاره که ما می توانیم. من لزوما به معنی پایین ترین قیمت می باشد."

رایان می رود به اضافه کردن "ارزش است که ترکیبی از بسیاری از چیزها است. در منطقه ما به این معنی بازی به این معنی که تعدادی از بازی ها, عمق, بازی, وسعت, بازی با کیفیت از بازی, قیمت بازی ها... تمام این چیزهایی و چگونه آنها سود خود را از مجموعه ای از ویژگی های پلت فرم." در حال حاضر وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه چه PS5 هزینه خواهد شد اما اگر این شایعات درست است که ما می تواند به دنبال در یک قیمت نزدیک به 500$.

سونی قبلا گفته است که این قیمت خواهد بود "جذاب برای علاقهمندان به بازی" اما این است که نه مبهم است. همچنین به نظر می رسد به یک رویکرد متفاوت از مایکروسافت که در آن شرکت اشاره کرده بود که ایکس باکس سری X قیمت خواهد بود "رقابتی".

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی. منبع: gamesindustry.<url>



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن