آسمان هیچ انسان ریسمانهای بر روی ایکس باکس بازی عبور ماه آینده

سلام بازی و مایکروسافت اعلام کرده اند که اکتشافات فضایی سیم کارت آسمان هیچ انسان خواهد بود از آمدن به ایکس باک

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

سلام بازی و مایکروسافت اعلام کرده اند که اکتشافات فضایی سیم کارت آسمان هیچ انسان خواهد بود از آمدن به ایکس باکس بازی پاس در ماه آینده.

از آن خواهد شد در دسترس برای مشترکین از این سرویس برای دانلود در ژوئن اگر چه یک تاریخ خاص همچنان تایید نشده است. آن را همزمان با انتشار یک فروشگاه ویندوز نسخه از آسمان هیچ انسان نیز در بازی منتقل می کند.

تا کنون از خود underwhelming و در عین حال تجاری موفق, راه اندازی, آسمان هیچ انسان رشد کرده و به چیزی به مراتب بیشتر قابل توجه و بلند پروازانه. آن را در حال حاضر ویژگی های چند نفره بهبود یافته ساختمان مکانیک و فهرست لباس های شسته شده از پیشرفت های دیگر.

"به نظر می رسد مانند یک طبیعی و به موقع گام به اعلام امروز که ماه آینده آسمان هیچ انسان خواهد آمد به ایکس باکس بازی عبور باز کردن جهان از امکانات به بیش از 10 میلیون Xbox بازی با تصویب اعضای که فقط در مورد شروع سفر خود را با ما" خوانده شده یک پست وبلاگ از مایکروسافت.

یکی از بزرگترین و به روز رسانی های اخیر – فراتر از آن – وارد شده در تمام سیستم عامل در سال 2019 و ادامه داد: برای ساخت بر پایه خوش به حال بازی های سال را صرف ساختمان. در حال حاضر آن را به خوبی به ارزش پریدن به خصوص برای کسانی که می خواهند به از دست رفته در جهان در حالی که به طور همزمان ساخت خود را در آن.

"آسمان هیچ انسان های بسیار متفاوت بازی نسبت به آن 2016 انتشار. طیف وسیعی از به روز رسانی بزرگ و کوچک باید به اوج خود رسید در تبدیل ناامید کننده فضای امر به یک سفر بین کهکشانی است که ناکامی های گذشته است به خوبی به ارزش مصرف" می خواند ما به روز 4/5 حکم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن