Razer تیغه 15 Studio نسخه به روز شده با اینتل 10 نسل از پردازنده های Core

در حالی که Razer ممکن است شناخته شده به عنوان یک شرکت بازی با نه زرق و برق دار به دنبال اسباب بازی و رایانه ها

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

در حالی که Razer ممکن است شناخته شده به عنوان یک شرکت بازی با نه زرق و برق دار به دنبال اسباب بازی و رایانه های این شرکت در هر حال حاضر و پس از آن قرار دادن یک بیشتر مقهور دستگاه برای کسانی که می خواهم و نه می شود و نه چندان آشکار است. یکی از دستگاه هایی است که Razer تیغه 15 Studio Edition که این شرکت به تازگی با توجه به ارتقا دهید.

تبلیغات

لپ تاپ در اصل پشت در راه اندازی 2019 اما به نظر می رسد که حدود یک سال بعد Razer است به روز شده در کامپیوتر که در آن از آن خواهد شد در حال حاضر با اینتل 10 gen Core چیپست. اگر شما به دنبال به آینده اثبات لپ تاپ خود را و سپس این می تواند به ارزش چک کردن عنوان جدید چیپست های گذشته باید شما کاملا در حالی که.

اما جدا از پردازنده Razer نیز با توجه به این لپ تاپ کمی مجدد از نظر صفحه کلید آن است. به روز شده Razer تیغه 15 Studio Edition در حال حاضر خواهد شد از ویژگی های بزرگ و راست کلید Shift و کوچکتر از کلید های arrow. ما مطمئن هستیم که اگر این طرح برای همه, اما ما فرض کنید شما واقعا باید یک انتخاب است.

دیگر از آن, این لپ تاپ هنوز هم بسته به سخت افزار مشابه سال گذشته به عنوان مدل که شامل یک 15.6 اینچ صفحه نمایش OLED 32GB RAM 16GB NVIDIA RTX 5000 GPU و 1TB هارد NVMe SSD. نیز وجود خواهد داشت گزینه برای ارتقاء RAM 64GB و ذخیره سازی به 4TB. به روز شده Razer تیغه 15 Studio Edition خواهد بود در قیمت $4,299 است و برای خرید در دسترس امروز است.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, اینتل, لپ تاپ Razer. منبع: مطبوعات.razer



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن