مافیا سه گانه است که remastered برای PS4, Xbox One و PC

2K Games و مفت 13 اعلام کرده اند مافیا سه گانه remastered مجموعه ای از کلاسیک گانگستر سری آینده برای PS4, Xbox

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

2K Games و مفت 13 اعلام کرده اند مافیا سه گانه remastered مجموعه ای از کلاسیک گانگستر سری آینده برای PS4, Xbox One و PC.

خوب امروز خبری است که از لحاظ فنی یک اطلاعیه اعلام کرد که قرار است به اتفاق در روز شنبه, مارس 19 بیش از در وب سایت رسمی.

اعلام شد همچنین همراه با یک تیزر تریلر شما می توانید از زیر دانلود کنید. ما تصور هفته آینده ما می تواند ارائه یک نگاه اجمالی در گیم پلی جدید و امکانات و پتانسیل, تاریخ انتشار, برای, بعد از این سال.

مافیا سه گانه کشیده تا به چندین نسل در این مرحله پس از راه اندازی در سراسر سه فرد خطوط کنسول از زمان آغاز آن. این همه آغاز شده و با مافیا پشت در PS2, Xbox و PC در اوایل noughties.

از آن پس دو قسمت کرده اند که باعث شده اند ملاقات با موفقیت انتقادی و تجاری. در حال حاضر به نظر می رسد بازی های 2K و نوپای استودیو مفت 13 مشتاق به آوردن حق رای دادن را به محل موردتوجه وتماشای عموم.

ما متاسفانه بودند كه بسیار مثبت در مافیا 3, توصیف آن به عنوان "بزرگترین dissapoitment" در طول سال از انتشار آن. "مافیا 3 بزرگترین ناامیدی از سال است. این یک بازی با توده های بالقوه اما متاسفانه که پتانسیل هدر رفته در by-the-numbers بازی باز جهان طراحی شده است."

"چند ساعت از بازی که می توانست اگر آن را تا به حال تسلیم به باز جهان نفخ است. این یک جامد هشت ساعت بازی کشیده بیش از حد نازک است." با وجود ما 2.5/5 نظر, یک remaster می تواند ارائه 2K و مفت 13 یک oppurtunity به بهبود پس از آن جنبه های ضعیف تر در حالی که همچنین ارائه یک دسته از مطالب جدید و بصری پیشرفت است. ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در هفته آینده خواهد بود و گزارش در آخرین آن را به عنوان اتفاق می افتد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن