Logitech راه اندازی HomeKit منحصر به فرد, دایره, مشاهده دوربین های امنیتی

اگر شما صاحب یک آی پد یا آی فون و می خواهید برای خانه خود را هوشمند و سپس با استفاده از اپل HomeKit پلت فرم اس

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

اگر شما صاحب یک آی پد یا آی فون و می خواهید برای خانه خود را هوشمند و سپس با استفاده از اپل HomeKit پلت فرم است که احتمالا یکی از راه های بهتر برای رفتن در مورد آن. اگر شما در حال جستجوی جدید دستگاه های هوشمند و سپس لاجیتک در واقع ممکن است چیزی است که شما می توانید علاقه مند می شود اگر یک دوربین امنیتی است که در لیست شما از چیزهایی که برای خرید.

تبلیغات

این شرکت گرفته شده پیچد کردن Logitech دایره مشاهده. لاجیتک دایره خانواده از دوربین های جدید نیستند اما آنچه باعث می شود دایره مشاهده متفاوت است که آن را منحصر به فرد به اپل HomeKit (با عرض پوزش غیر HomeKit کاربران). آن را نیز پشتیبانی اپل HomeKit تصویری امن است که به شما اجازه جریان ویدئو از دایره توجه به دستگاه iOS خود را.

با توجه به Logitech دایره نمایش می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر نقطه در خانه خود را. می توان آن را به دیوار نصب شده با سهولت و ویژگی های مقاوم در برابر هوا بدن تا با استفاده از آن به عنوان یک خارج از منزل, دوربین های امنیتی به ببینید که چه کسی در خانه شما یکی از گزینه های. با پشتیبانی از HomeKit امن, فیلم, فیلم های ثبت شده توسط این دوربین را می توان ذخیره شده در حساب آیکلاد شما در پشتیبانی از برنامه با دوربین ضبط شمارش نیست نسبت به خود را در iCloud ذخیره سازی محدود است.

لاجیتک دایره مشاهده است که در قیمت $159.99 و می تواند خریداری شده به طور مستقیم از لاجیتک سایت امروز.

در زمینه اپل >تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط اشیاء HomeKit, IoT (اینترنت اشیاء) و لاجیتک. منبع: وبلاگ.logitech



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن