مایکروسافت پتنت یک حوض است که می تواند نگه داشتن سطح آن لپ تاپ خنک

با توجه به اندازه قرص و لپ تاپ و واضح است که آن را هرگز خواهد بود کاملا به عنوان کارآمد خنک کننده در مقایسه با

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

با توجه به اندازه قرص و لپ تاپ و واضح است که آن را هرگز خواهد بود کاملا به عنوان کارآمد خنک کننده در مقایسه با یک کامپیوتر رومیزی است که دارای فضای کافی برای بزرگتر طرفداران و بهتر جریان هوا. اما مایکروسافت فکر می کند که آنها ممکن است قادر به کمک به آن و ثبت آنچه به نظر می رسد به یک خنک کننده بارانداز راه حل است.

تبلیغات

ثبت اختراع ثبت شده در سال 2019 شد و به تازگی کشف شده توسط WindowsUnited پس از آن تا به حال منتشر شده در اوایل هفته گذشته است. در حال حاضر مفهوم خنک کننده اسکله جدید نیستند. ما شاهد انواع لپ تاپ, غرفه های ساخته شده با در طرفداران در گذشته اما مایکروسافت سیستم را نشان می دهد hi-tech راه حل با تکیه بر آهن ربا برای کمک به نگه داشتن دستگاه در محل.

در راه با استفاده از آهن ربا آن را می سازد لپ تاپ/تبلت بخشی از واقعی حوض شبیه به چگونه شما ممکن است ضمیمه یک صفحه کلید و لوازم جانبی مانند سطح حرفه ای نوع پوشش. همچنین بر خلاف دیگر خنک کننده اسکله که به سادگی به یک فن متصل به آن مایکروسافت ثبت اختراع نشان می دهد که وجود دارد می تواند یک نزول گرما ساخته شده و به حوض است که آن را کارآمد تر در dissipating گرما.

با توجه به اینکه این ثبت اختراع وجود دارد هیچ گفتن اگر مایکروسافت قصد دارد آن را تبدیل به یک محصول واقعی بنابراین شاید فکر می کنید امید خود را از دیدن این هدف قرار دادن قفسه در هر زمان به زودی.

در زمینه کامپیوتر >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره, لپ تاپ, مایکروسافت و ثبت اختراع. منبع: windowscentral



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن