HTC U20 5G اواسط محدوده گوشی های هوشمند راه اندازی

در چند سال گذشته HTC شده است نسبتا آرام بر روی گوشی های هوشمند ، اما به نظر می رسد که این شرکت آماده است تا به

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

در چند سال گذشته HTC شده است نسبتا آرام بر روی گوشی های هوشمند ، اما به نظر می رسد که این شرکت آماده است تا به مرحله بازگشت به کانون توجه آنها به عنوان پس رسما اعلام کرد اولین گوشی هوشمند برای سال 2020 است و همچنین اولین 5G گوشی های هوشمند. این می آید در قالب HTC U20.

تبلیغات

متاسفانه اگر شما امیدوار بودند برای چیزی از شاخص های کیفیت, شما ممکن است نا امید چون HTC U20 یک mid-ranger. آن را بسته Qualcomm Snapdragon 765G چیپ ست است که در اواسط محدوده چیپ ست با 5G قابلیت های. دیگر مشخصات شامل 6.8-inch HD ips+ صفحه نمایش های رو به عقب حسگر اثر انگشت, 8GB RAM, 256 GB از ذخیره سازی 5000 میلی آمپر باتری و چهار دوربین نصب بر روی پشت.

مانند ما گفت: این اصل در اواسط محدوده دستگاه, اما اگر شما امیدوار بودند که HTC خواهد سعی کنید به رقابت در قیمت است که به نظر نمی رسد در این مورد. این گوشی که اعلام شد در تایوان است که در قیمت NT$18,900 که با این نسخهها کار به حدود 640 پس از تبدیل. این به هیچ وجه ارزان, به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که گوشی های دیگر خارج وجود دارد که می توان برای کمتر است.

آن را 5G رفتن به آن را هر چند, بنابراین اگر شما می خواهید 5G اما نمی خواهم به پرداخت شاخص قیمت پس ما حدس HTC U20 خواهد بود یک گزینه برای نگاه است. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که از آن خواهد شد پیدا کردن راه خود را stateside اما قبل از دستور باز خواهد شد تا در 1st جولای.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره 5g و HTC. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن