ایکس باکس بازی عبور برای سوئیچ و سیستم عامل های دیگر حکومت توسط مایکروسافت

مایکروسافت نخواهد بود و آوردن ایکس باکس بازی عبور سرویس اشتراک نینتندو سوئیچ و یا هر رقیب دیگر سیستم عامل بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

مایکروسافت نخواهد بود و آوردن ایکس باکس بازی عبور سرویس اشتراک نینتندو سوئیچ و یا هر رقیب دیگر سیستم عامل بازی های این شرکت تایید کرده است.

ایکس باکس رئیس Phil Spencer که شده تا حدودی از ارسال به تمام رسانه های تور در هفته گذشته می گوید: شایعه توسعه اتفاق نمی افتد به دلیل کامل ایکس باکس تجربه در دسترس نخواهد بود.

ایکس باکس بازی پاس بستگی به Xbox Live و حمایت از دستاوردهای ایکس باکس که نینتندو و سونی در میان دیگران نمی شود استقبال از هر زمان به زودی اسپنسر گفت.

"دیگر رقابتی سیستم عامل واقعا علاقه مند به داشتن یک کامل ایکس باکس تجربه خود را در سخت افزار" اسپنسر گفت: بازی ستاره.

"در مکان های که در آن ما به ارمغان آورده اند Xbox مانند گوشی های تلفن همراه مانند ما در حال انجام در حال حاضر با پروژه xCloud با ایکس باکس بازی تصویب نهایی آنچه که ما انجام داده ایم با کامپیوتر با آوردن ما کامل ایکس باکس تجربه وجود دارد.

"ما می دانیم که وقتی کسی در حال پخش است یکی از بازی های ایکس باکس یک انتظار وجود دارد که آنها خود را در Xbox Live جامعه آنها دستاوردهای خود را بازی پاس یک گزینه برای من اول کتابخانه به طور کامل وجود دارد."

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

عجیب و غریب اما مداوم شایعه آغاز شده به عنوان دور برگشت به عنوان فوریه 2019 زمانی که مایکروسافت شروع به ارائه Xbox Live پشتیبانی برای تعویض بازی مانند Cuphead و همچنین حمایت از شبکه کراس-بازی بازی های قبل از آن شد که همه محبوب است. داده مایکروسافت xCloud نشان دهنده فشار آوردن پارسه دسترسی به عناوین بالا در بیشتر مجموعه ای از تکنولوژی تنظیم اتحاد را ساخته شده حس.

اما اسپنسر به نظر می رسد به حکومت نزدیک همکاری بین دو شرکت. ما قطعا نمی توانید ببینید سونی استقبال ایکس باکس بازی عبور بر روی سیستم عامل خود را, اما آن را یک مزیت برای سوئیچ صاحبان و پول مناسب و معقول-عنکبوتی که تار میتند برای مایکروسافت است.

مایکروسافت به تازگی اعلام کرد این است که آوردن آن xCloud جریان خدمات زیر بازی عبور بنر بدون هیچ هزینه اضافی در حالی که اسپنسر همچنین پیشنهاد مدل اشتراک می توانید ببینید اول studios بیشتر تجربی با خروجی های خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن