برای برخی از دلیل اپل فکر می کند شیشه ای, صفحه کلید یک ایده عالی

اگر شما تا کنون تایپ کردن پاراگراف های بلند در گوشی های هوشمند خود و یا قرص خود را با استفاده از صفحه کلید روی

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399
اگر شما تا کنون تایپ کردن پاراگراف های بلند در گوشی های هوشمند خود و یا قرص خود را با استفاده از صفحه کلید روی صفحه نمایش شما می دانید که آن را دقیقا یک تجربه بسیار لذت بخش. وجود دارد چیزی در مورد استفاده از یک صفحه کلید فیزیکی با بازخورد لمسی است که باعث می شود آن را آسان تر اما اپل فکر می کند که آنها می توانید ذهن خود را تغییر دهید.
تبلیغات

با توجه به ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider به نظر می رسد که اپل بازی در اطراف با این ایده از یک صفحه کلید ساخته شده از شیشه. ایده این است که با استفاده از شیشه ای این شرکت معتقد است که می تواند نه تنها نتیجه در صفحه کلید است که طولانی مدت است که در آن افسانه مالش بیش از زمان, اما همچنین می تواند مورد استفاده در دستگاه های کوچکتر مانند قرص و یا لپ تاپ.

اپل همچنین معتقد است که با استفاده از آن اجازه می دهد برای بهتر نور پس زمینه که در آن تمام کلید می تواند روشن نه فقط افسانه. "علاوه بر این کلیدهای بیشتری می تواند به طور چشمگیری تغییر رنگ اگر نور پس زمینه و نور تغییر رنگ. برای مثال دو رنگ یا RGB Led استفاده می شود برای نور پس زمینه می توانید با تغییر رنگ نسبت بیشتری از کلیدهای... این نور پس زمینه می توانید تغییر روشنایی و رنگ کل لایه میانی جدا از علامت یا نشان حجاری."

ما مطمئن هستیم که اگر اپل پیشنهاد به این معنی است که ما می تواند به دنبال در keycaps ساخته شده از شیشه و یا اگر تمام صفحه کلید خواهد بود ساخته شده از شیشه مانند یک صفحه نمایش گسترده. اپل تلاش کرده است تا دوباره اختراع صفحه کلید با آن پروانه سوئیچ تنها برای آنها به نوعی از سقوط تخت. که می شود گفت با این حال ثبت اختراع وجود دارد هیچ راهی برای دانستن اینکه اگر اپل قصد دارد در واقع آن را به یک واقعیت.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره کیبورد و ثبت اختراع. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن