Cuphead می تواند رهبری برای PS4

زمانی که Cuphead راه اندازی شد در ابتدا منحصر به فرد برای ایکس باکس مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز. خبر خوب بر

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

زمانی که Cuphead راه اندازی شد در ابتدا منحصر به فرد برای ایکس باکس مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز. خبر خوب برای غیر ایکس باکس پارسه این است که اگر شما صاحب یک PS4 و امیدوار بودند برای دیدن این بازی منتشر شده برای کنسول خود را, شما ممکن است خوشحال به یاد بگیرند که شما آرزو می تواند اعطا می شود.

تبلیغات

دلیل این است که برخی از پارسه باید کشف یک مثال برای بازی در PSN. با این حال به نظر می رسد که مثال بود برای بین المللی PSN فروشگاه اما ما تصور می کنیم که اگر آن منتشر شده است باید آن را در دسترس در سراسر جهان. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که از آن خواهد شد راه اندازی, اما با توجه به آن لیست ما تصور می کنیم که باید آن را به زودی به اندازه کافی.

مانند ما گفت: بازی در ابتدا منتشر شد برای ایکس باکس و کامپیوتر سیستم عامل. اما آن را بعد از آن گسترش یافت و macOS و آن را نیز در بر داشت راه خود را بر روی نینتندو سوئیچ و حتی تسلا ماشین بازی کردم که قابل پخش است وسیله نقلیه خود را از طریق صفحه نمایش. گمان ما این است که یک مدت زمان طولانی در آینده برای PS4 اما در اواخر بهتر از هرگز.

معلوم نیست که اگر PS4 به انتشار خواهد شد همچنین شامل DLCs نیز منتشر شده است, پس از, اما در هر صورت بررسی با ما در روزهای آینده برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه اطلاعیه های رسمی بود.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره Cuphead PS4 و سونی. منبع: tilmen

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن