Facebook باعث می شود حساب خود را کمتر از یک آچار – در اینجا چگونه

چگونه اغلب شما شنیده ام مردم می گویند: "من می خواهم delete my Facebook account اگر تمام عکس های من وجود ندارد.

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

چگونه اغلب شما شنیده ام مردم می گویند: "من می خواهم delete my Facebook account اگر تمام عکس های من وجود ندارد."? خب در حال حاضر این شرکت در حال گسترش از ویژگی های است که قوت این معضل.

امروز Facebook به گسترش است در دسترس بودن یک ویژگی را قادر می سازد که Facebook کاربران برای یکپارچه انتقال بیش از یک دهه ارزش از خاطرات عکاسی به عکس های گوگل... و سپس رها کردن شبکه های اجتماعی مانند یک عادت بد است.

این ابزار ساده را دسته ای انتقال فایل و قطعا ضربه به روش فعلی که شامل مرتب سازی دستی صدها نفر از عکس ها میتوانید آنها را یک به یک و پس از آن دوباره آپلود به پلت فرم از انتخاب شما.

ابزاری است که در عملیات در ایرلند از اواخر سال گذشته است که امروز در حال گسترش به ایالات متحده و کانادا (از طریق Engadget). امیدوارم آن را نمی خواهد بیش از حد طولانی تا زمانی که بریتانیا دستاوردهای دسترسی بیش از حد. ما شما را نوشته شده است.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

این همه بخشی از یک توافق بین Facebook, مایکروسافت, گوگل و توییتر به کاربران را قادر به حرکت اطلاعات خود را بین خدمات پس از این عمومی نیست و مدیون به هر یک از آنها. انتقال داده ها پروژه نورد به آرامی چند و تنها سرویس در دسترس Facebook کاربران در حال حاضر گوگل است عکس. که به احتمال زیاد به گسترش به مایکروسافت OneDrive پلت فرم در آینده است.

پس چگونه شما از آن استفاده کنید ؟ خوب این در واقع بسیار ساده است. به سادگی به دنبال این لینک انتقال داده های پروژه و عکس های گوگل را انتخاب کنید از منوی کشویی. انتخاب کنید که آیا شما می خواهید برای انتقال فیلم و عکس و یا هر دو. و سپس از شما خواسته می شود برای ورود به حساب کاربری گوگل خود را.

قبل از تایید گوگل می گوید: "مطمئن شوید که به شما اعتماد Facebook" و برای بررسی شرایط خود و خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی قبل از توافق. هنگامی که این فرایند کامل فایل ها ظاهر می شود در گوگل عکس های کتابخانه و شما در نهایت می تواند ماشه که در Facebook به حساب حذف.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن