یوتیوب در حال تست کردن بسیار خود را Infinite رقیب

با تمام موفقیت هایی که Infinite است که با داشتن (آخرین مجادلات کنار) آن را تعجب آور نیست که دیگر شرکت ها به دن

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

با تمام موفقیت هایی که Infinite است که با داشتن (آخرین مجادلات کنار) آن را تعجب آور نیست که دیگر شرکت ها به دنبال ایجاد چیزی مشابه و به نظر می رسد مانند یوتیوب یکی از آنها است. این شرکت اعلام کرده است که در یکی از آخرین آزمایش آنها خواهد بود تست کردن ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا به کاربران برای آپلود 15-دوم بخش ویدئو از دستگاه های تلفن همراه خود.

تبلیغات

به گفته این شرکت "ما در حال آزمایش یک راه جدید برای سازندگان به راحتی ضبط کلیپ های متعدد به طور مستقیم در یوتیوب نرم افزار تلفن همراه و ها به عنوان یکی از ویدئو. اگر شما در این آزمایش مشاهده می کنید یک گزینه به ایجاد یک ویدیو در موبایل ها جریان است." هر تصویری دربسته در 15 ثانیه اما کاربران قادر خواهد بود برای ضبط کلیپ های دیگر که خواهد شد و سپس شکسته شود تا به فرد 15-بخش دوم.

این به نظر می رسد یوتیوب را راه مصرف در امثال Infinite و همچنین با توجه به چند بخش آن را برای تلفن های موبایل مانند آنها به دنبال به چالش Instagram and Snapchat داستان از ویژگی های و همچنین. یوتیوب است که نه تنها در تلاش برای تکرار موفقیت Infinite. Instagram اعلام کرده بود در سال گذشته یک ویژگی جدید به نام قرقره که بیشتر یا کمتر بود همین.

یوتیوب مزیت است که آنها بیشتر شده و باید یک پایگاه کاربر اما پلت فرم آن است که به وضوح با هدف در همان کاربران که Infinite جذب بنابراین مشخص نیست که چگونه موفق این آزمایش خواهد شد.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Infinite و یوتیوب. منبع: پشتیبانی.گوگل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن