Philips OLED TV فروش: صرفه جویی در حدود £160 در این 55 اینچ امکان تنظیم

دریافت بیشتر صرفه جویی در در حال حاضر کاهش فیلیپس که 55 اینچ تلویزیون با بی کد تخفیف PRODUCT5. خرید Philips ام

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

دریافت بیشتر صرفه جویی در در حال حاضر کاهش فیلیپس که 55 اینچ تلویزیون با بی کد تخفیف PRODUCT5.

خرید Philips امکان 55 اینچ تلویزیون برای زیر 1000 پوند علامت در این دو تخفیف از طریق Currys PC دنیا را از فروشگاه eBay.

معمولا خرده فروشی در £1099, Currys PC World در حال حاضر کاهش خیره کننده این فیلیپس که تلویزیون برای فقط £989. با این حال با استفاده از کد تخفیف PRODUCT5 در پرداخت, شما می توانید تلویزیون را به قیمت حتی پایین تر از تنها £939.55 صرفه جویی در مجموع £159.45.

یک شاهکار از یک تلویزیون این فیلیپس که تلویزیون ارائه می دهد واقعا همهجانبه تجربه بصری از صفحه نمایش خود را به این ویژگی بسیار donned در نام آن است. نمایشگاه یکی از خیره کننده پنل های OLED رنگ هستند punchy و واقعا پاپ در برابر true تیره سیاه و سفید از صفحه نمایش ارائه معتبر به طور مداوم در تطبیق رنگ با تحرک درخشان را از طریق حتی در سایه. همکاری با Philips P5 پردازنده, صفحه نمایش OLED نیز ارائه فوق العاده مایع حرکت بر روی صفحه نمایش به عنوان به خوبی به عنوان خوب تنظیم عمق و طبیعی پوست.

با صدای دالبی چشم انداز و Dolby Atmos ساخته شده است, شما می توانید انتظار سازگار HDR محتوا تحویل داده می شود در راه است که به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل astoundingly واقعی ارائه تلویزیون و فیلم های سینمایی و سطح به شما اجازه تماشای محتوا به عنوان آن بود دیده می شود.

البته standout دیگر ویژگی های این ال ای دی تلویزیون های دیگر از زرق و برق دار, پنل OLED است که ... با Led های در حال اجرا در امتداد دو طرف و بالای تلویزیون خود این لامپ هوشمند انطباق با آنچه شما در حال مشاهده بر روی صفحه نمایش و پروژه رنگ متناسب با رنگ مشخصات این صحنه است. این منعکس کننده بر روی دیوار خود را و ضبط و حتی بیشتر همهجانبه تجربه مشاهده با این اقدام در نظر گرفتن محل خود را در تلویزیون خونریزی داخل اتاق.

با الکسا ساخته شده است در و همچنین به عنوان آسان به استفاده از تلویزیون های هوشمند و رابط شما می توانید مستقیم به آنچه شما می خواهید به تماشای در ثانیه با این 55 اینچ فیلیپس که تلویزیون فقط با استفاده از صدای خود را.

در حال حاضر به £939.55 که با استفاده از این کد تخفیف PRODUCT5صرفه جویی در حدود £160 فوق العاده 55 اینچ فیلیپس که تلویزیون در حالی که معامله را هنوز هم در دسترس است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن