مطالعه جدید: بهترین صفحه اصلی بهبود خرده فروشان در امریکا

سریع و خدمات شخصی با یک لبخند تاپ با خریداران در آخرین بررسی رضایت مشتری از بهبود صفحه اصلی خرده فروشان.تازگی

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

سریع و خدمات شخصی با یک لبخند تاپ با خریداران در آخرین بررسی رضایت مشتری از بهبود صفحه اصلی خرده فروشان.

تازگی منتشر J. D. Power 2020 آمریکا در صفحه اصلی بهبود (persian) خرده فروش رضایت مطالعه اقدامات است که خرده فروشان باید بهترین تجربه مشتری با توجه به افرادی که مکرر فروشگاه ها. نتایج بر اساس زیر پنج عامل:

  • قیمت
  • کالا
  • کارکنان و خدمات
  • فروشگاه تاسیسات
  • خرید و فروش و تبلیغات

#1 بهبود صفحه اصلی خرده فروش برای رضایت مشتری

در این سال Ace سخت افزار می آید در #1 برای رضایت مشتری به عنوان آن را انجام داده است و برای 13 از 14 سال گذشته است. این بررسی که بر اساس یک 1000 نقطه در مقیاس و سابقه پاسخ از 2,626 مشتریان می دهد بینش بزرگ به مشتریان چه مقدار زمانی که آنها در حال خرید.

برخی از یافته های کلیدی در این گزارش عبارتند از:

  • خدمات در 2 دقیقه یا کمتر: مشتریان گفت: تمام خدمات ارائه شده توسط خرده فروشان بزرگترین عامل بود و اگر آنها کمک کرد تا در دو دقیقه یا کمتر. اما فقط یک چهارم از کسانی که در نظر سنجی دریافت کمک در این بازه زمانی.
  • خریداران آنلاین بیشتری را صرف در فروشگاه: کسانی که خرید و یا تحقیق آنلاین و سپس به فروشگاه آمد به پایان رسید تا هزینه های به طور متوسط از 500 دلار بیشتر در هر سال نسبت به کسانی که نمی رفتن آنلاین قبل از خرید.

می خواهید بدانید که اگر خود را از فروشگاه های بهبود خانه محلی ساخته شده از برش ؟ بیایید نگاهی به رتبه بندی برای J. D. Power را بهبود صفحه اصلی خرده فروش رضایت مطالعه:

این بهبود صفحه اصلی خرده فروشان دریافت نمرات بالا از مشتریان

خرده فروش شاخص نمره
Ace سخت افزار 844
Menards 841
لاو 838
صنعت میانگین 834
ارزش واقعی 832
The Home Depot, 827

کریستینا کولی مدیر خانه @تمرین در J. D. Power می گوید: مشتریان نه تنها می خواهم به کمک کرد اما آنها می خواهند آن را در موقع.

"در حال حاضر بیش از همیشه به دنبال مشتریان برای هدایت آنها نیاز دارید — اما آنها همچنین به دنبال دریافت در داخل و خارج از فروشگاه به سرعت" کریستینا می گوید: در انتشار اخبار. "هنگامی که مشتریان دریافت سریع آگاه و دوستانه آنها به احتمال زیاد به بازگشت و توصیه می کنند که خرده فروش. اما اگر آنها باید صبر کنید 5 دقیقه یا بیشتر برای دریافت کمک رضایت نمرات جست و خیز کردن."

فکر نهایی

در جهان به سرعت گام در این رتبه بندی نشان می دهد که مردم هنوز هم ارزش وقت خود را, اما همچنین از مد افتاده رویکرد به خدمات به مشتریان: مراقبت شخصی.

اگر شما به دنبال آخرین خرید و فروش در ابزار و دیگر آیتم های بهبود صفحه اصلی اتمام این سخت افزار آس معاملات از ClarkDeals.com!

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن