اپل آن را آسان تر برای دریافت مک بوک خود را ثابت

مگر اینکه شما یک فروشگاه خرده فروشی اپل و یا ارائه دهنده خدمات معتبر نزدیک به خانه داشته باشید، ثابت شدن مک شم

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

مگر اینکه شما یک فروشگاه خرده فروشی اپل و یا ارائه دهنده خدمات معتبر نزدیک به خانه داشته باشید، ثابت شدن مک شما می تواند یک درد واقعی باشد. شما یا باید به سفر و یا ارسال مک خود را به اپل.

در حال حاضر این شرکت آن را آسان تر توسط درمان بیماری مک خود را با گسترش برنامه تعمیر مستقل خود را به شامل کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ. یعنی فروشگاه های الکترونیکی بیشتری قادر خواهند بود تا لاستیک تعمیراتی را که توسط اپل مهر شده است، عرضه کند.

شرکت برنامه برای کاربران آیفون را در ماه اوت سال گذشته آغاز کرد، و به فروشگاه های مستقل مقدماتی دسترسی به ابزارهای تشخیصی اپل و اجزای رسمی را ارائه داد.

هنگامی که آن را راه اندازی پلت فرم، اپل گفت امیدوار است برای اطمینان از کاربران بیشتر می تواند دسترسی به تعمیرات امن و قابل اعتماد، به جای چانسینگ آن را با فروشگاه های شخص ثالث گواهی نشده اغلب با استفاده از قطعات غیر رسمی است که می تواند ضمانت دستگاه خالی است. متاسفانه، به نظر می رسد برنامه تنها در ایالات متحده در دسترس خواهد بود در حال حاضر.

مرتبط با : بهترین مک بوک 2020

جف ویلیامز، مدیر عامل اپل در بیانیه ای به رویترز گفت: «وقتی یک دستگاه نیاز به تعمیرات دارد، ما می خواهیم مردم به یک راه حل مطمئن و مطمئن دسترسی داشته باشند- این آخرین گسترش به هزاران مکان تعمیری که در طول یک سال گذشته اضافه کرده بودیم می پیوندد» "ما مشتاقانه منتظر آوردن آن تجربه تعمیر مناسب و قابل اعتماد برای کاربران مک ما."

با توجه به اپل است با بهره گیری از افزایش فروش مک در سال جاری ، با توجه به افزایش در افراد کار از خانه ، زمان بندی نمی تواند بهتر باشد.

گسترش طرح افزایش عظیم به کسب و کار مستقل خارج وجود دارد که مدت ها توسط اپل فشرده شده است، به نقطه ای که تعمیرات غیر رسمی اغلب ضمانت از درجه اعتبار ساقط است. فروشگاه تعمیر مورد نظر باید حداقل یک تکنسین دارای گواهی اپل در کارکنان، اپل می گوید. درخواست برای صدور گواهینامه رایگان است، به عنوان برنامه برای پیوستن به برنامه تعمیر مستقل است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن