شفق قطبی R11: تمام مشخصات, تاریخ انتشار و جزئیات قیمت برای Alienware جدید گیمینگ دسکتاپ

دل پرده برداری کرده است طیف وسیعی از محصولات جدید هیجان انگیز برای راه اندازی در ماه های آینده و در میان آنها

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

دل پرده برداری کرده است طیف وسیعی از محصولات جدید هیجان انگیز برای راه اندازی در ماه های آینده و در میان آنها یک بازی جدید دسکتاپ از Alienware – شفق R11. قدرتمند آن را قطعه از کیت مهندسی با رقابتی پارسه و esports عاشقان در ذهن است.

در حال حاضر در دسترس برای قبل از سفارش, شفق قطبی R11 ارائه شگفت انگیزی متنوع PC gaming راه حل برای بازیکنان امید به پرش به فضا و یا جانبازان پس از پیش ساخته شده از با تجربه به اندازه کافی امکانات برای ایستادن در کنار کنسول های نسل بعد.

آن راه اندازی خواهد شد با تعدادی از تنظیمات مختلف هر کدام با خود متمایز مشخصات برای کسانی که پس از شدیدا قادر به ماشین و یا شاید یکی با بیشتر از متوسط قسمتهای داخلی. بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Alienware شفق R11 از جمله آخرین اخبار قیمت, مشخصات, و بیشتر.

مرتبط: بهترین بازی PC

Aurora R11

Alienware شفق R11 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Dell Alienware تایید کرده اند که شفق قطبی 11 در دسترس خواهد بود در تنظیمات متعدد از 21 ژوئیه سال 2020 است. این است که تنها یک زن و شوهر از ماه دور خیلی کنجکاو مشتریان نمی خواهد که بسیار طولانی صبر کنید.

Alienware شفق R11 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

انگلستان قیمت گذاری همچنان تایید نشده برای همه مدل ها اگر چه Alienware گفت: آنها در دسترس خواهد بود از $879.99. ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی این مقاله هنگامی که ما بیشتر یاد بگیرند.

مرتبط: بهترین Oculus بازی تلاش و تحقیق

Alienware شفق R11 مشخصات – چگونه قدرتمند آن خواهد بود ؟

همانطور که قبلا ذکر, شفق قطبی R11 در حال توسعه با رقابتی پارسه و esports علاقه مندان در ذهن, که توضیح می دهد که خود را به جای مشخصات قابل توجه در سراسر تمام تنظیمات از جمله های مختلف CPU, GPU و حافظه گزینه از انواع شرکت ها.

از نظر کارت گرافیک, شفق قطبی R11 را پشتیبانی gpu ها به Nvidia RTX 2080 فوق العاده. اگر شما بعد از چیزی کمتر از حد پایین ترین گزینه Nvidia GTX 1650. گزینه دوم نمی خواهد بود قادر به 4K قطعنامه ها و ویژگی های خیالی مانند ray tracing, اما هنوز هم هیچ دولا دولا راه رفتن.

CPU گزینه ها به همان اندازه متنوع اعم از نسل 10 S-series Intel Core i5 راست به پردازنده Intel Core i9 با گزینه های بسیار موثر بر قیمت کلی هر واحد. بدیهی است که نتایج عملکرد را برای خود صحبت می کنند زمانی که ما دور به بنچمارک این کامپیوتر است.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک

Aurora R11

وجود دارد پوچ تعدادی از گزینه های در مورد RAM, و ذخیره سازی دستگاه های با مصرف کنندگان با داشتن گزینه ای برای انتخاب بین سنتی دیسک سخت راه حل و یا انتخاب کردن برای یک SSD برای افزایش زمان بارگذاری در سراسر ویندوز خود به خود و اطراف آن همه برنامه های کاربردی. تنها ظرفیت ذخیره سازی گزینه های در دسترس هستند تا 2TB اگر چه شما می توانید افزایش می دهد که تا به 4TB با دو درایوهای ذخیره سازی.

رم محدوده 8GB تمام راه را به 64GB در سراسر تعدادی از DDR4 انواع. شما می توانید نصب حافظه اضافی اگر شما را انتخاب کنید, اما از آن خواهد شد افزایش هزینه کلی تا پنی-جوانه پارسه ممکن است مایل به اتخاذ پایین تر از ایستگاه از پیش تنظیم.

در حالی که شاید کمی overkill برای بسیاری از شفق قطبی R11 خواهد شد از ویژگی های مایع خنک کننده گرافیک طراحی شده برای بهبود اتلاف گرما و کاهش صدا. آن را نیز ارائه فرصت برای افزایش عملکرد و بالاتر سقف برای پتانسیل اورکلاک اگر این چیزی است که شما امیدوار به دنبال. این یکی از ویژگی های سرد عبارتند از, و یکی از با ارزش نشان دادن خاموش خود را به تکنولوژی زرنگ و دانا دوستان است.

مرتبط با: آینده بازی های PC

Aurora R11

شفق قطبی R11 همچنین پشتیبانی از بلوتوث 5.0 فای, 6 و مجموعه ای از دیگر ویژگی های شما می خواهم انتظار از یک دسکتاپ مدرن. اگر هدف شما برای یکی از مدل های بالاتر شما به احتمال زیاد نمی خواهد نیاز به نگرانی در مورد به روز رسانی برای چند سال. این است که مگر شدید تغییر رخ می دهد در دنیای گرافیک و سخت افزار است که در نهایت به نظر می رسد بعید است.

Alienware شفق R11 طراحی – چه آن را مانند نگاه ؟

مانند بسیاری از Alienware قبلی رومیزی طرح شفق 11 توسط هر دو شیک و نامتعارف. آن را دنبال نمی کند استاندارد صنعت کنوانسیون با آن مورد غیر معمول طراحی و مماس با یک دسته از چراغ های جذاب که پالس زمانی که روشن و در حالی که شما بازی انواع بازی ها. برای کسانی که مایل به بازی خود دکل به ایستادگی کردن Alienware شما پوشانده شده است.

آن ابعاد کلی به شرح زیر است:

  • ارتفاع(حداکثر): 481.6 mm (18.9 در)
  • ظهر(حداکثر): 431.9 mm (17.00 در)
  • عرض(حداکثر): 222.8 mm (8.771 در)

به عنوان اتصالات و پورت شفق R11 بسته بندی مجموعه ای از آنهایی که متفاوت است که باید حتی fussiest از کامپیوتر پارسه. این شامل چندین USB 3.2 پورت A و C تنوع در کنار میکروفون اترنت و هدفون در/خروجی. در بسیاری از راه های آن کسب و کار به طور معمول با کمی خوش excessiveness با آن احمقانه تعداد پورت USB. بیشتر merrier!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن