چه زمان است WWDC? چگونه به سازمان دیده بان اپل iOS 14 راه اندازی در یوتیوب امشب

اپل بزرگ تابستان WWDC رویداد می گیرد امروز و برای اولین بار آن را به یک آنلاین-تنها امر است. در اینجا تمام جزئ

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اپل بزرگ تابستان WWDC رویداد می گیرد امروز و برای اولین بار آن را به یک آنلاین-تنها امر است. در اینجا تمام جزئیات چگونه به سازمان دیده بان را نشان می دهد و چه زمان شروع می شود.

به طور معمول برگزار شد با مخاطبان زیادی از توسعه دهندگان اپل در سراسر جهان توسعه دهنده کنفرانس (WWDC یا محبت دوبله-دوبله) آغاز و امروز با سخنرانی.

چه زمان است WWDC?

WWDC اپل, کنفرانس لگد کردن امشب (دوشنبه 22) با 'رویداد' سخنرانی. این شروع می شود در 6 ساعت (BST) و 10 am PDT/1 pm ET.

نیز وجود خواهد داشت حوادث در طول هفته با هدف توسعه دهندگان. معمولا این محل را در فرد در حوادث فیزیکی با فیلم های ارسال شده بعد از این همه چیز های مختلف در این سال آن را به عنوان صرفا یک رویداد آنلاین بدون حضور.

ما کنجکاو برای دیدن چگونه اپل دسته این بازی-رویداد تنها به عنوان نه همه آنهایی که ما دیده ایم در طول چند ماه گذشته کار کرده اند خیلی خوب است.

مرتبط با: iOS 14 ویژگی های

چگونه به جریان WWDC آنلاین

ساده ترین راه برای تماشای WWDC زنده و آنلاین است که از طریق یوتیوب. شما می توانید جریان زیر را در ویدئو های جاسازی شده و آن را شروع یک بار نشان می دهد لگد کردن. شما حتی می توانید یک یادآوری است.

این جریان نیز در دسترس خواهد بود در اپل سایت و از طریق برنامه تلویزیون بر روی دستگاه های مانند آی فون ، iPad و بیشتر. تلویزیون برنامه های موجود در اپل TV box بیش از حد, بنابراین شما می توانید مناسب شب از آن و تماشای نشان می دهد از راحتی مبل خود را.

اپل استفاده می شود دشوار است که آن را به جریان حوادث ساخت آنها تنها در دسترس از طریق مرورگر Safari. خوشبختانه آن است که خیلی بیشتر به طور گسترده ای در دسترس این روزها.

چه چیزی انتظار ما برای دیدن ؟

به صورت مختصر و مفید کامل از آنچه که اپل انتظار می رود که به پرده امشب ما را بررسی کنید آنچه که اپل اعلام کرد در WWDC صفحه – این است یک دستی مختصر و مفید از تمام شایعات مربوط به این رویداد است. این شامل مقدمه ای از بازوی مکینتاش ، iOS 14 در میان دیگر قطعات جدید نرم افزار و احتمالا از فقدان کامل از سخت افزار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن