نظر: 4 چیزهایی که HTC نیاز به انجام به یک شانس ایستادن در برابر اپل و سامسونگ

ما را دیده اند یک تلفن از HTC در یک سال شده است و حتی دیگر پس از یک بار یاد نام تجاری انداخته سامسونگ و اپل رق

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

ما را دیده اند یک تلفن از HTC در یک سال شده است و حتی دیگر پس از یک بار یاد نام تجاری انداخته سامسونگ و اپل رقابت گل سرسبد.

در حال حاضر به مراتب بیشتر شناخته شده برای آن VR Vive محصولات از گوشی های HTC بوده است به شدت شایعه ورود گوشی های هوشمند بازار دوباره در این سال با یک 5G دستگاه با هدف بازار از تایوان. تمام کسانی که در انتظار این آمار مناطق مانند انگلستان و ایالات متحده آمریکا به احتمال زیاد خواهد شد در برای یک جلسه از ناامیدی.

اما بیایید برای یک لحظه تصور کنید که HTC که قرار بود به پرتاب همه چیز را در سراسر جهان از گوشی های هوشمند – چه آن را نیاز به انجام به مانند وان پلاس 8 Pro, آی فون 11 و Samsung Galaxy S20?

1. بازگرداندن خاطرات از One M7 و M8

حتی امروز سال ها و سال پس از آن اولین HTC One M7 و خود را جانشین M8 ایستادگی کردن به عنوان دو تا از بهترین گوشی های تا کنون.

این گوشی شد چادری در فلزی با خطوط تیز و منحنی ارگونومیک ساخته شده است که آنها نه تنها نمادین از نظر طراحی و اما بی نظیر که آن را به چگونه آنها احساس استفاده کنید. در حالی که اکثر گوشی های این روزها همه در شیشه ای براق و یا پس از اتمام سرسخت خشونت از سری M را نمی خواهد نگاه از محل در یک معمار میز کار.

وجود دارد بسیار کمی وجود دارد که شبیه گوشی های HTC طراحی شده و در اوج آن و اگر بخشی از کسب و کار بود و احیای گوشی های هوشمند و سپس تمرکز بر روی آنچه که ساخته شده از One M7 و One M8 بسیار متمایز نگاه خواهد بود قوی نقطه شروع است.

HTC One M8

HTC One M8 *drools*

2. خندق £1000 جمعیت و ارائه مهارت های چشمگیر در اواسط محدوده

من آن را گفته ام و من دوباره آن را می گویند – آینده گوشی هایی که خندق high-end پردازنده و مدیریت برای ارائه مهارت های چشمگیر در £500-600 (یا $) قیمت براکت به مراتب جالب تر از آن است که هزینه بیش از 1000 پوند. گوگل شایع است به انجام این کار با صفحه 5 و هنگامی که شما ببینید که چه گوشی مانند 120 هرتز صفحه نمایش-toting Realme X3 Superzoom می توانید انجام دهید به صورت زیر 500 پوند سپس پرداخت بیش از شانس برای یک گوشی به نظر می رسد مانند یک فروش سخت – به خصوص در آب و هوای فعلی اقتصادی.

اگر HTC بود و دوباره به همراه رفتن همه در روی چیزی که می خواهید هزینه بیش از یک بزرگ است که به سادگی راه را اشتباه رفتن است. نگاهی موتورولا: به تازگی عرضه شده در اولین spec-بسته بندی شاخص در سال با موتورولا لبه Plus, اما در واقعیت, آن را ارزان تر موتورولا لبه است که جالب تر از این دو به عنوان آن را به ارمغان می آورد به طور معمول گران امکانات (5G به شدت خمیده صفحه نمایش) را به قیمت بیشتر مقرون به صرفه.

وجود دارد مقدار زیادی از گوشی های گران وجود دارد اما به مراتب کمتر وجود دارد اواسط محدوده دستگاه های که ارائه یک جایگزین واقعی با فداکاری های سنگین.

مرتبط: بهترین اواسط محدوده گوشی های

Google Pixel 3a XL and 3 XL camera macro perspective

این صفحه 3a تغییر بودجه دوربین فضایی برای همیشه لطفا برای

3. آن دست کشیدن از پارک با دوربین (دوباره)

یک چیز وجود دارد که شما را و یا احتمال شکستن یک گوشی جدید HTC: دوربین. با آیفون SE 2 و گوگل صفحه 3a اپل و گوگل ثابت کرد که حتی اگر گوشی خود را هزینه نصف قیمت می گویند, Samsung Galaxy S20 Plus سپس آن را هنوز هم نیاز به یک قاتل بی اهمیت.

HTC تا به حال موفقیت های قبل با دوربین و حتی اگر چیزهایی که همیشه کار نمی کند بسیاری از ایده های آن بود و هنوز هم در محل کار امروز (Ultrapixels و صفحه binning به نام یکی).

4. تمرکز بر روی ویژگی های است که دیگران نمی

فقط به خاطر اینکه شما در حال ساخت یک تلفن است که می تواند فروش خود را در مشخصات به تنهایی معنا نیست که شما نمی توانید تمرکز بر روی ویژگی های مردم می خواهند. به جای رفتن با چیپست رم و سریع سازی جدید HTC دستگاه باید با الهام از چه چیزی ساخته شده یکی از M7 و One M8 بزرگ از جمله گوشی های.

این دستگاه تا به حال کلاس پیشرو BoomSound درست مقابل شلیک های صوتی که در آن زمان می تواند جایگزین یک بلندگوی بلوتوث. آنها تا به حال تمرکز بر روی نرم افزار که نمی شد به سادگی با در نظر گرفتن آنچه که گوگل تا به حال و ترک آن را دست نخورده (چیزی که شما می بینید بسیاری از امروز) اما بهبود بر روی آن را با یک نگاه متفاوت و احساس. آنها همچنین سعی کردم چیزهای مختلف با دوربین و ویژگی های نرم افزار است که پشت دوربین است.

HTC می تواند و احتمالا باید حتی با توجه به استفاده از برخی از Vive نام تجاری جایی. موبایل VR واقعا انجام می شود خیلی از افکار پوچ اما این است که همیشه می تواند تغییر کند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن