نظر: هوشمند تحویل می تواند کلید موفقیت برای ایکس باکس سری X

اوایل شکست Xbox One هنوز هم می تواند احساس امروز داشتن یک تاثیر قابل توجهی در مایکروسافت در کنسول کسب و کار اس

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

اوایل شکست Xbox One هنوز هم می تواند احساس امروز داشتن یک تاثیر قابل توجهی در مایکروسافت در کنسول کسب و کار است که این شرکت هنوز در حال بهبود است. به عنوان یک نتیجه این نسل شده است سونی برای گرفتن با PS4 فروش به طور قابل توجهی بیشتر کنسول ها و نرم افزار از تمام رقبای خود ترکیب شده است.

این یک درس سخت مایکروسافت قطعا آموخته از, همانطور که روشن است از جهت ایکس باکس گرفته شده تحت creative رهبری فیل اسپنسر. آن را در حال حاضر قرار می دهد جهان از بازی اول پشت سر گذاشتن ایده ها و تلویزیون های جریان برای یک تجربه است که سوغات چه مصرف کنندگان واقعا می خواهید.

ایکس باکس سری X همه چیز در مورد بازی, بازی, بازی با مایکروسافت در آوردن آن متنوع ترین نمونه تا کنون با فرانچایز مانند Assassin's Creed, Yakuza و معمول آن اول ارائه همه در حال پرتاب به دیگ ذوب. چیزهایی که به دنبال بسیار امیدوار کننده به ویژه هنگامی که شما عامل ورود هوشمند تحویل.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Halo Infinite

این ویژگی های جدید پاداش بازیکنان با یک کپی رایگان از انتخاب بازی ها در ایکس باکس سری X اگر آنها در حال حاضر خود آن موجود در سیستم عامل های مانند ایکس باکس یک یا ویندوز 10. یک خرید اعمال خواهد شد در تمام سیستم های تضمین این که کسانی که کنسول خود را ارتقا نمی خواهد نیاز به ایجاد یک دوم خرید را پر کنید تا کتابخانه خود را.

آن را فوق العاده ایده هوشمندانه و نقش به مایکروسافت فلسفه است که هیچ کس نمی خواهد پشت سر گذاشت. ایده "سازگاری رو به جلو" پیش بینی یک جهان که در آن همه بازی های خود را و لوازم جانبی وارد شده به یک اکوسیستم صرف نظر از پلت فرم شما اتفاق می افتد به بازی در. در راه – این می تواند ایکس باکس کارت مغلوب ساختن پیشی جستن در هنگام بالا رفتن در برابر PS5.

سونی استراتژی به سمت سازگاری بالقوه است اما آنها بوده است به مراتب بیشتر ابری در مورد تدارکات از مایکروسافت است. آن را به طور کامل روشن نیست که چگونه خود را به کتابخانه های موجود را انتقال به کنسول جدید, و اگر ما نیاز به خرید اضافی به آنها را در همه کار یکپارچه.

آنچه در مورد کلاسیک PS1 و PS2 و PS3? آنها خواهد شد در دسترس فراتر از یک پلی استیشن در حال حاضر اشتراک? وجود دارد بسیاری از سوالات ما ندارد و پاسخ به هنوز و مایکروسافت شفافیت به سمت نسل بعدی برگ به مراتب بهتر طعم و مزه در دهان من حتی اگر سونی منحصر به فرد تخته سنگ است که به مراتب بیشتر از من در خیابان.

مرتبط با: FIFA 21

Hellblade 2

اگر به درستی اجرا و به اندازه کافی بزرگ انتخاب بازی ها, هوشمند تحویل یک راه درخشان برای رفت و برگشت adopters اولیه خاموش پای خود را. اگر سازگاری است به همان اندازه بدون درز امر است. یک کنسول جدید است که باعث افزایش کتابخانه های موجود خود را در حالی که همچنین تمام بازی های دیگر بدون هر گونه مسائل باعث می شود عمل سرمایه گذاری در 500 در جعبه بسیار آسان تر است.

وجود دارد بحث شود که عدم درست انحصاری در Xbox سری X باعث می شود آن را کمتر جذاب گزاره اما من احساس می کنم قوی تر پلت فرم جهانی است که خانه ها همه از جریان ها و بازی های آینده بیش از اندازه کافی است به خصوص اگر آن را futureproofed برای نسل آمده است. ما هنوز برای دیدن چگونه به طور گسترده ای به تصویب رسید هوشمند تحویل تبدیل خواهد شد اما اگر منطبق بر محبوبیت ایکس باکس بازی عبور ما برای درمان هستند.

 

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن