سونی ابزار منتشر شده است که تبدیل دوربین شما به وب کم

در چند ماه گذشته، ما دیده ام که چگونه دوربین های مختلف می سازد مانند فوجی فیلم، کانن، و نرم افزار انتشار Olymp

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

در چند ماه گذشته، ما دیده ام که چگونه دوربین های مختلف می سازد مانند فوجی فیلم، کانن، و نرم افزار انتشار Olympus برای کامپیوتر هایی که به راحتی دوربین های خود را به وب کم تبدیل بدون نیاز به نرم افزار شخص ثالث و یا کارت های ضبط. سونی از آن لیست گم شده بود، اما نه دیگر.

تبلیغات

سونی از آن زمان نرم افزار Imaging Edge Webcam را منتشر کرده است که دوربین های سازگار سونی را به سرعت و به راحتی به وب کم تبدیل خواهد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار را از وب سایت سونی دانلود کنید، به کامپیوترهای تان متصل کنید و خوب بروید! در حال حاضر، نرم افزار تنها از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند، و مطمئن نیستیم که برنامه هایی برای پشتیبانی در نهایت macOS نیز وجود دارد یا نه، اما اگر نسخه macOS بعداً به آنجا می رسید، تعجب نمی کنیم.

یکی از وارونه های نرم افزار سونی نسبت به مسابقه این است که به نظر می رسد برای پشتیبانی از طیف وسیع تری از دوربین ها، در حالی که برخی از نرم افزار های دیگر به نظر می رسد تنها پشتیبانی از مدل های پرچمدار بالاتر پایان. سونی تصویربرداری لبه وب کم خواهد شد شرکت E - کوه و دوربین های کوه پشتیبانی , همراه با دوربین های مختلف جمع و جور, بنابراین سر بر روی وب سایت سونی برای بررسی اینکه آیا دستگاه شما سازگار با نرم افزار آن است یا نه.

در این بین، شما همچنین می توانید راهنمای ما را در اینجا در مورد چگونگی استفاده از دوربین خود را به عنوان یک وب کم اگر سازنده دوربین خود را منتشر نشده است نرم افزار مشابه هنوز.

در زمینه عکس ویدیو. اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و سونی. منبع: support.d-imaging.sony.co.jp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن