Acer Swift 5 تایید به ویژگی های اینتل نسل بعدی ببر دریاچه تراشه

ایسر اعلام کرد جدید Acer سریع 5 (2020) لپ تاپ امروز در بعدی@Acer, رویداد, اما شما ممکن است از دست رفته یکی از

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

ایسر اعلام کرد جدید Acer سریع 5 (2020) لپ تاپ امروز در بعدی@Acer, رویداد, اما شما ممکن است از دست رفته یکی از زمین های کوچک-شکستن ویژگی: اولین پردازنده اینتل ببر دریاچه.

در حالی که ایسر اشاره نمی کند "ببر دریاچه" به طور خاص, آن گفت سریع 5 (2020) را از ویژگی های "next-gen Intel Core پردازنده های قدرتمند با گرافیک یکپارچه مبتنی بر اینتل جدید Xe معماری."

با ببر دریاچه به طور گسترده ای شناخته شده برای اولین بار لپ تاپ پردازنده به رخ کشیدن اینتل Xe گرافیک معماری آن را عادلانه برای نتیجه گیری سریع 5 را استفاده 11th نسل اینتل هسته تراشه.

دست در: ایسر سریع 5 (2020)

ما منتظرش بوده ام برای اینتل آینده, لپ تاپ, پردازنده, در حالی که خوب در حال حاضر, اما اینتل باقی مانده است کم حرف در مورد زمانی که آن را راه اندازی خواهد کرد. این باعث می شود آن همه غریبه که Acer معمولی تایید گنجاندن نسل بعدی تراشه در سریع 5 که راه اندازی خواهد شد اکتبر سال 2020 است.

نه بسیار دیگری شناخته شده است در مورد 11th, Gen, لپ تاپ, پردازنده تا کنون. اینتل شده است hyping تا پتانسیل آن Xe گرافیکی معماری می تواند در عملکرد بازی و ایجاد افزایش بدون نیاز به کارت گرافیک اختصاص داده شده.

اینتل چیزی مشابه با زمان یخ دریاچه لپ تاپ تراشه اما GPU قدرت مسلما underwhelming و تلاش به بازی AAA بازی های ویدئویی در یک قاب مناسب و معقول هستند. اینتل Xe علائم گام دیگری در اینتل GPU سفر و امیدوارم دیدن پیشرفت های چشمگیر در تلاش برای بازی بدون کارت گرافیک.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

با یک ماه اکتبر راه اندازی پنجره در حال حاضر تایید آن را به احتمال زیاد خواهیم دید که بیشتر تولید کنندگان – مانند Dell, HP و Lenovo – اعلام برنامه ای برای راه اندازی لپ تاپ با ببر دریاچه تراشه در چند هفته آینده. ما همچنین انتظار می رود اینتل به جلو آمده و با جزئیات بیشتر در حال حاضر که یک لپ تاپ تا در نهایت تایید شده است به خانه های نسل بعدی تراشه.

ما رسیده ایم به اینتل برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز رسانی خواهد شد این مقاله ما به شنیدن بیشتر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن