خیر قاب هوشمند به زودی می توانید قبل از دستور از Indiegogo

مفهوم هوشمند/قاب عکس دیجیتال جدید نیستند اما در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES سال 2020 خیر در زمان میپیچد خام

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

مفهوم هوشمند/قاب عکس دیجیتال جدید نیستند اما در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES سال 2020 خیر در زمان میپیچد خاموش هوشمند خود را قاب. خاص این قاب عکس دیجیتال است که مسلما یکی از مدل های شیک دیده ایم به تاریخ و بر عکس می تواند به راحتی عبور کردن به عنوان یک واقعی قاب عکس.

تبلیغات

در حال حاضر این شرکت نشان داده است در وب سایت خود را که آنها را راه اندازی محصول در Indiegogo که در آن مشتریان که علاقه مند به گرفتن دست خود را بر روی دستگاه می توانید محل خود را قبل از دستور. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که کمپین Indiegogo خواهد به زندگی می کنند اما بهترین قسمت این است که این شرکت ارائه می شود Indiegogo حامیان بسیار سخاوتمندانه 50% تخفیف.

این به این معنی است که به جای پرداخت کامل $399 قیمت خرده فروشی برای Lenovo Smart قاب Indiegogo حامیان و قبل از دستور را تنها نیاز به پرداخت $199. لازم به ذکر است که این یک "تا" 50% تخفیف بنابراین ما مطمئن شوید که آنچه شما نیاز به انجام به واجد شرایط و یا شاید 50% تخفیف تنها در دسترس خواهد بود در مقادیر محدود.

این شرکت همچنین تاکید کرد که دلیلی برای Indiegogo راه اندازی نیست با توجه به تاخیر محصول را آزاد کند. آن است که هنوز برنامه ریزی شده برای ماه اوت 2020, اما دلیلی برای Indiegogo راه اندازی است به طوری که شرکت می تواند به دست آوردن بازخورد به خیر در این دستگاه از نظر ایده های جدید و ویژگی های.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط, اشیاء, Crowdfunding, Indiegogo, IoT (اینترنت اشیاء) و خیر. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن