نگران PS5 منابع? سونی ارتش ربات شما را تحت پوشش

راه اندازی نسل بعدی کنسول همیشه می آید با عجله به قبل از اولین انبارهای خاموش هستند و در آب و هوای فعلی اضطراب

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

راه اندازی نسل بعدی کنسول همیشه می آید با عجله به قبل از اولین انبارهای خاموش هستند و در آب و هوای فعلی اضطراب واقعی است برای کسانی که امید به گرفتن دست خود را در یک PS5 یا ایکس باکس سری X.

اما در مورد آینده سونی PS5 این ترس ممکن است بی اساس است. یک گزارش جدید از Nikkei Asian Review می گوید این شرکت تولید تسهیلات در کیسرزو ژاپن که در حال حاضر پمپاژ کنسول PS4 در نرخ شگفت آور است.

بر اساس این گزارش تا حد زیادی مستقل ارتش ربات قادر است از نصب و راه اندازی یک کنسول PS4 فقط در 30 ثانیه. همه که مورد نیاز انسان ها کار در 31.4 متر خط تولید است که برای تغذیه روبات مادربردها و جعبه تکمیل شده دستگاه های بازی.

باید تسهیلات است که به طور کامل عملیاتی پس از 2018, قادر به تکرار شاهکار برای PS5, سونی باید قادر به ارائه به اندازه کافی کنسول برای جلب رضایت ترین و پر سر و صدا و تقاضا. که ارائه لازم اجزای بسیاری از آن ها تولید شده توسط اشخاص ثالث در دسترس هستند به مقدار کافی

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X

این خط تولید که شامل 32 روبات در مجموع ساخته شده برای گوشی های سونی توسط میتسوبیشی الکتریک و توسط Sony جهانی تولید و عملیات, این گزارش می گوید. یکی از بزرگترین دستاوردهای توانایی رسیدگی دقیق و شیک وظایف که قبلا بود فراتر از توانایی های یک ماشین.

این گزارش می گوید:

یکی از گیاه اوج دستاوردهای این است که استفاده از روبات به ضمیمه سیم نوار و دیگر انعطاف پذیر قطعات به کنسول. بیست و شش نفر از 32 روبات در کیسرزو کارخانه اختصاص داده شده به این کار ماهرانه دست زدن به مواد ترین روبات را در پیدا کردن بیش از حد حساس است.

برای مثال اتصال انعطاف پذیر کابل تخت — نواری-مانند برق — نیاز به یک بازوی ربات به نگه دارید تا کابل و دیگر به آن را پیچ و تاب. کابل و سپس نیاز به متصل در یک جهت خاص فقط با استفاده از فشار مناسب که ممکن است ساده به نظر می رسد برای یک انسان است اما بسیار پیچیده مانور برای ربات.

اگر PS5 است به عنوان موفق به عنوان سلف خود تقاضا خواهد بود آسمان بالا آمدن فصل تعطیلات. این روبات ممکن است تفاوت سازان در کنسول جدید جنگ باید PS5 سهام سطوح پیش افتادن از کسانی که از ایکس باکس سری X.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن