BT ورزشی در HDR 4K می رسد در PS4 طرفدار در زمان برای لیگ قهرمانان نهایی

بی تی اسپورت اعلام کرده است که برنامه آن در HDR 4K در پلی استیشن 4 Pro، درست به موقع برای فینال اروپا در دسترس

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399

بی تی اسپورت اعلام کرده است که برنامه آن در HDR 4K در پلی استیشن 4 Pro، درست به موقع برای فینال اروپا در دسترس خواهد بود.

از فصل گذشته -- هر زمان که بود ، ما در حال تلاش برای به یاد داشته باشید -- BT مشتریان ورزشی تماشای در PS4 پایه شده اند قادر به تماشای در وضوح HD. این آخرین به روز رسانی ups آنته بیشتر, با مشتریانی که صاحب یک کنسول پلی استیشن 4 طرفدار قادر به تماشای محتوا در BT ورزشی نهایی در HDR 4K برای اولین بار.

مرتبط: چرا BT ورزشی و سامسونگ شرط بندی بزرگ در 8K

هر دو فینال لیگ اروپا (۲۱ اوت) و فینال لیگ قهرمانان (۲۳ اوت) در HDR ۴K به نمایش در خواهند آمد. مشتریان موجود BT ورزشی می توانند بسته نهایی برای اضافی £ 5 / ماه اضافه کنید ، در حالی که مشترکان جدید نیاز به انتخاب کردن برای BT ورزشی ماهانه پاس ، که هزینه های £ 25 / ماه اما شما را به یک قرارداد ثابت کراوات نیست.

مرتبط: بهترین تلویزیون 4K

به روز رسانی فشار BT را ادامه می دهد تا بالاترین محتوای با کیفیت را به سرویس خود بیاورد، با این خبر در اوایل سال ۲۰۲۰ که قرار بود یک کانال پخش ۸کی را در اواخر سال آغاز کند. در حالی که برنامه BT ورزشی در سراسر تعدادی از سیستم عامل ها و خدمات در HD، HDR و guises 4K خود را در دسترس است، HDR 4K به عنوان شایع نیست، ظاهر شدن در تلویزیون های سامسونگ، اپل تلویزیون 4K، گوگل کرومکست اولترا، ایکس با وان S/One X و در حال حاضر PS4 طرفدار.

HDR (محدوده پویا بالا) ارائه می دهد تضاد بالاتر بین مناطق نور و تاریک از یک تصویر، تولید تصاویر روشن تر و رنگ های زنده تر، برای کیفیت تصویر است که نزدیک تر به چگونه آن را در واقع به نظر می رسد. تا ۷۰ رویداد ورزشی برای تماشای در HDR در این شبکه در هر سال از جمله مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان در دسترس است. برای کسانی که با دستگاه های سازگار با دالبی Atmos, شما همچنین می توانید محتوای 4K در صدای غوطه ور 3D بشنوید.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن