ادوبی در نهایت به ارمغان می آورد منحنی به فتوشاپ برای iPad

ادوبی فتوشاپ یک ابزار فوق العاده قدرتمند استفاده شده است که توسط بسیاری از حرفه ای طرح های گرافیکی و عکاسان در

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ادوبی فتوشاپ یک ابزار فوق العاده قدرتمند استفاده شده است که توسط بسیاری از حرفه ای طرح های گرافیکی و عکاسان در طول دهه گذشته یا بیشتر. یکی از ابزار قدرتمند که نرم افزار ارائه می دهد منحنی است که اجازه می دهد تا به کاربران برای بهتر نیشگون گرفتن و کشیدن و تنظیم رنگ تصویر خود را.

تبلیغات

این ویژگی بود که متاسفانه وجود ندارد و در نسخه اپل از برنامه اما نه دیگر. اگر شما یک کاربر فتوشاپ در iPad و سپس شما خواهد بود خوشحال به یاد بگیرند که در بروز رسانی های اخیر ادوبی در نهایت معرفی شده توانایی برای تنظیم منحنی بر روی این تبلت نسخه از نرم افزار است.

برای کسانی که بدانم در مورد اینکه چرا منحنی بسیار مهم است برای برنامه های مانند فتوشاپ به این دلیل است که این راه را برای کاربران به تنظیم چیزهایی مانند رنگ پوست و تعادل کلی یک تصویر غیر مخرب از راه معنی است که کاربران به راحتی می توانید تغییرات را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد آن "به طور دائم" باعث خرابی تصویر.

رابط کاربری به صورت منحنی ابزار خواهد بود شبیه به نسخه دسکتاپ نرم افزار, اما آن را فاقد یک زن و شوهر از چیزهایی مانند عددی ورودی ها و قطره چکان که با توجه به نرم افزار Adobe اضافه خواهد شد در نسخه های آینده. بنابراین اگر شما قصد دارید به یک مقدار زیادی از ویرایش بر روی آی پد, پس این به روز رسانی است که شما قطعا می خواهید برای بررسی به عنوان آن را به ارمغان خواهد آورد این روند در تاریخ همتراز با نسخه دسکتاپ نرم افزار.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار Adobe, نرم افزار, اپل, و فتوشاپ. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن