وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro Deals – بالا ما قرارداد معامله میدارد از سه تلفن همراه

بهترین وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro معاملات: خرید آخرین پرچمدار گوشی از وان پلاس, وان پلاس 8 در حال حاضر در دست

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

بهترین وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro معاملات: خرید آخرین پرچمدار گوشی از وان پلاس, وان پلاس 8 در حال حاضر در دسترس برای خرید سیم رایگان یا در قرارداد ما با تراکم بالا ذکر شده است حق در اینجا.

به نظر می رسد مانند بسیاری از بازیکنان اصلی در جهان گوشی های هوشمند ایفا کرده و دست خود را بر روی خود را گل سرسبد گوشی های برای سال 2020 با اپل حتی در آن جدیدترین اواسط محدوده تلفن همراه ارائه با تکرار دوم از آی فون SE. در کنار سامسونگ و هواوی, OnePlus می پیوندد رقبای خود و معرفی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro دادن به مشتریان انتخاب بستر در انتخاب بعدی خود را گوشی های هوشمند.

اگر وان پلاس 8 یا وان پلاس 8 Pro کردم شما وسوسه با آن 5G اتصال بالا نرخ تجدید و با 90Hz برای وان پلاس 8 و 120Hz به نوع نرم افزار و همچنین به عنوان به طور کامل لود دوربین عقب بسته با نرم افزار میزبانی در مجموع چهار سنسور بدون در نظر گرفتن که گوشی شما بعد از ما رو تخفیف برای شما.

پیدا کردن بالا ارائه شده در حال حاضر آنلاین برای خرید وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro, آیا شما به دنبال یک سیم کارته-ارائه رایگان یا قرارداد.

مرتبط با: OnePlus 8 در مقابل وان پلاس 8 Pro

بهترین وان پلاس 8 معاملات

در آینده در یک سیم کارت رایگان قیمت £599 های وان پلاس 8 است که قطعا گران تر از سال گذشته OnePlus 7 اما آن را بسته بندی یک بار از فناوری جدید برای توجیه ارتقا دهید. اگر شما علاقه داشتن به یک نسخه قوی تر از وان پلاس 8 وجود دارد یک مدل با 12GB RAM, و ذخیره سازی برای £699. خرید به طور مستقیم از وان پلاس و شما دریافت خواهید کرد گلوله های بی سیم Z هدفون و همچنین صرفه جویی 20 ٪ در سایر لوازم جانبی با خرید خود را.

سه باقی مانده است که باید تنها حامل ارائه می دهد که قرارداد معاملات برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 نرم افزار گوشی های ارائه ارزش بزرگ برای پول خود را با قیمت مناسب, پرداخت در صف مقابل از تنها £29 در سراسر هیئت مدیره در تمام تعرفه ها. این شامل فضای مجاز: نامحدود همه شما می توانید خوردن طرح ارائه داده نامحدود را برای شما bingeing پادشاهان و ملکه ها همه برای £55 در ماه است. البته شما همچنین می خواهید دریافت رایگان جفت از گلوله های بی سیم Z خود را با خرید هر یک از گوشی های.

برای کسانی که به طور کلی معدوم کردن ماهانه کمک هزینه رفتن نامحدود است که قطعا یک ایده خوب به ویژه هنگامی که آن را شما را به مجموعه نسبتا مقرون به صرفه £55 یک ماه برای همه-شما-می-خورند داده است. برای کسانی که بیشتر مراقب باشید با داده های خود و یا اصلا عادت جریان بدون اتصال وای فای به 12GB طرح برای £47 یک ماه بیش از خواهد شد نگه داشتن شما را تحت پوشش. چه چیزی بیشتر, با سه رفتن شراب خواری از ویژگی های است که بر روی برچسب اکثر این شبکه برنامه های, شما می توانید با استفاده از خدمات مانند Snapchat, Netflix, اپل و موسیقی Deezer با هیچ اثر خود را به صورت ماهیانه کمک هزینه داده.

مرتبط با: OnePlus 8 نقد و بررسی

بهترین وان پلاس 8 Pro Deals

به عنوان شما ممکن است انتظار می رود از یک بالاتر, تنظیمات, مدل گل سرسبد گوشی وان پلاس 8 Pro هزینه کمی منصفانه تر از استاندارد آن رسید. سیم کارت-رایگان, وان پلاس 8 Pro شما را به مجموعه ای £799 برای RAM 8GB مدل و £899 برای یکی با 12GB RAM, و ذخیره سازی. آن را نه آی فون سطح چشم آبیاری قیمت, اما آن را قطعا خیلی بیشتر از اکثر مردم می توانیم با استفاده از یک شبکه قرارداد به فضا از هزینه های.

بسیار شبیه به وان پلاس 8 قرارداد معاملات از سه OnePlus 8 Pro تعرفه ها نیز با یک جفت از گلوله های بی سیم 2 هدفون هنگامی که شما را تا قرارداد خود را با این شبکه تلفن همراه. وقتی که می آید به تعرفه جزئیات یک بار دیگر وجود دارد که یک ارزش فوق العاده برنامه داده نامحدود در کنار همه شما می توانید خوردن دقیقه و متون برای £63 یک ماه اجازه می دهد تا شما را به بهره مندی از خیره کننده آن 6.7 اینچ صفحه نمایش با 120 هرتز سرعت رفرش زمانی که bingeing وسواس بعدی خود را.

در flipside نگه داشتن هزینه های پایین در این نسبتا گران, گوشی با, یک بار دیگر, یک 12GB طرح از سه تنظیم شما فقط £55 یک ماه و £29 صف مقابل. اگر هیچ چیز دیگری, شما رو به درک سه نگه داشتن در صف مقابل پرداخت پایین در سراسر هیئت مدیره نسبتا مقرون به صرفه نرخ ماهانه از جمله تمام ویژگی های معمول مانند Personal Hotspot, رفتن, شراب خواری و به پرسه زدن در اطراف جهان است.

مرتبط با: OnePlus 8 Pro نقد و بررسی


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن