آیفون 12 نمی خواهد که USB-C – و وجود دارد تعجب آمدن بر روی آی فون 13

جدید شایعه نشان می دهد که ما نمی تواند خلاص شدن از پورت رعد و برق در هر زمان به زودی به عنوان آیفون آینده 12 ه

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

جدید شایعه نشان می دهد که ما نمی تواند خلاص شدن از پورت رعد و برق در هر زمان به زودی به عنوان آیفون آینده 12 هنوز هم استفاده از اپل, پیر شارژر. اما که می تواند همه تغییر با ورود آیفون 13.

شایعه می آید حسن نیت ارائه میدهد از کاربر توییتر فاج (@choco_bit) و نه تایید شده توسط اپل.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

با توجه به فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه شرکت به ایده ساخت مدل بعدی با USB-C شارژر و حتی نمونه های اولیه ساخته شده از این مدل اما متاسفانه که طراحی نیست و ساخت آن را به مرحله تولید.

و ما احتمالا نمی خواهد از USB-C شارژر بر روی آی فون 13 یا. در عوض همان فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه حدس است که این مدل با وارد با ترکیبی از قابلیت شارژ بی سیم و هوشمند اتصال (به احتمال زیاد شبیه به یک در iPad Pro) اما دومی را بیشتر استفاده می شود به عنوان یک راه برای انتقال داده است. خود را بی سیم شارژ خواهد شد و انجام بخش عمده ای از باتری کار می کنند.

اپل آمده است در زیر آتش به تازگی برای آن خیره امتناع خندق رعد و برق کابل که عمدتا از پارلمان اروپا. در ژانویه اتحادیه اروپا رای اکثریت در حمایت از پیش نویس قانونی که نیروی تمام تولید کنندگان تلفن به اتخاذ جهانی کابل شارژ.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد آیفون 12

اپل البته موافق نیست. با وجود اتحادیه اروپا بیان کرد که اجرای یک استاندارد جهانی می تواند جلوگیری از 50,000 تن از برق زباله از تولید اپل اعلام کرد که این حرکت می تواند به نوعی ایجاد یک "بی سابقه ای" حجم زباله های الکترونیکی و سرکوب آینده خلاقیت است.

این حرکت برای شارژ بی سیم می تواند به سمت مرحله این kerfuffle به عنوان اتحادیه اروپا گفته است که این روش نیز می تواند کاهش زباله های غیر ضروری. بنابراین شایعه آیفون 13 طراحی خواهد بود یک قانون مطیع انگشت وسط به قوانین و مقررات.

اپل ممکن است هنوز هم تعجب ما را از آی فون 12 با USB-C به سبک شارژر. آن را قطعا حس را در نور اتحادیه اروپا در حال حاضر بحث است. متاسفانه این احتمال وجود دارد که ما نمی بینیم آیفون 12 تا سپتامبر بنابراین ما هنوز هم در حالی که قبل از ما می توانیم تایید هر یک از این.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن