اپل AirPower – همه چیز در مورد اپل شارژ بی سیم حصیر

AirPower نام اپل گریزان شارژ بی سیم mat. یک بار لغو لوازم جانبی دیده است یک تجدید حیات در شایعات این چند ماه گ

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

AirPower نام اپل گریزان شارژ بی سیم mat. یک بار لغو لوازم جانبی دیده است یک تجدید حیات در شایعات این چند ماه گذشته ما منجر به این باور آن می تواند ساخت باز گشت.

اپل در اصل پرده برداری از AirPower کنار آیفون X در ماه سپتامبر 2017. بر خلاف بسیاری از دیگر شارژ بی سیم تشک موجود در زمان AirPower وعده داده شده قادر به جای دستگاه های متعدد در هر گرایش در همان زمان. این اعتبار به 22 فرد شارژ کویل در داخل حصیر متناوب القای الکترومغناطیسی تابش و دریافت امواج الکترومغناطیسی در هر دو شارژر و دستگاه به قدرت دستگاه و باتری.

صفحه اول Tech بنیانگذار جان Prosser به ویژه دفاع و پشتیبانی بازگشت از اپل AirPower در سال 2020 به tweeting که "AirPower نیست مرده" در ماه مارس. Prosser نشان داد که این پروژه در داخل هر چند هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل به زودی نسخه نهایی محصول.

از ماه مارس شنیده ایم بیشتر نشت و شایعات در مورد AirPower از جمله تصاویر از این قرار است دستگاه. در ادامه برای همه چیز ما در مورد اپل مارک شارژ بی سیم mat.

مرتبط: بهترین شارژر بی سیم

چرا اپل AirPower لغو?

شارژ مت کاهش یافته رادار – و اپل سایت – پس از آیفون X رویداد تا مارس 2019 زمانی که ارشد VP سخت افزار مهندسی دن Riccio زیر منتشر کرد.

"پس از تلاش بسیار ما به این نتیجه رسیدند AirPower نمی خواهد رسیدن به استانداردهای بالا و ما باید لغو این پروژه است. ما عذر خواهی برای آن دسته از مشتریان که به دنبال به جلو به این راه اندازی. ما همچنان به این باور است که آینده بی سیم و متعهد به فشار بی سیم تجربه رو به جلو".

تعدادی از گزارش ها نشان می دهد که اپل در مواجه با چالش های فنی در هنگام طراحی AirPower و که بیش از حد بود یک مانع عمده برای شارژ حصیر که ممکن است منجر به لغو آن.

سه سال و به نظر می رسد اپل ممکن است حل و فصل این مسائل است و آماده است برای یک (دیرهنگام) آزاد است.

مرتبط با: AirPower لغو: داستان از اپل بد بخت بی سیم شارژ مت

هنگامی که اپل AirPower شود منتشر شده است ؟

شده است وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی از یک تاریخ انتشار برای اپل AirPower اما با عکس های نورد در حال حاضر ما نمی شود شگفت زده در دستگاه راه اندازی در کنار آیفون 12 سپتامبر.

چقدر اپل AirPower هزینه ؟

اپل هنوز برای فاش کردن چقدر AirPower هزینه خواهد شد اما انتظار نداریم که آن را به ارزان ترین شارژر بی سیم در بازار است.

شخص ثالث شارژر بی سیم در فروشگاه اپل سایت از محدوده £29.95 به £139.95 بسته بر روی تعدادی از دستگاه های پد می توانید نگه دارید. این AirPower است که انتظار می رود برای شارژ دستگاه های متعدد (و اجازه دهید آن صورت, آن را به یک محصول اپل) بنابراین ما در حال نگه داشتن نفس ما برای بودجه چی شارژ راه حل در اینجا.

مرتبط: بهترین آیفون

چه ویژگی های خواهد شد اپل AirPower داشته باشد ؟

با توجه به نشت به اشتراک گذاشته شده توسط Jon Prosser در ماه آوریل اپل مهندسین کار از خانه در حال حاضر در حال تست نمونه واحد از یک دستگاه شناخته شده در سطح بین المللی به عنوان "C68".

مهندسین گزارش کار در نرم افزار های ارتباطی بین دستگاه ها برای یک محصول آینده – احتمالا شارژ حصیر خود را. Prosser شامل یک تصویر از یک اپل دیده بان در بالا نشسته از آنچه به نظر می رسد به AirPower هر چند عکس تار است برای محافظت از هویت اپل کارمند.

توییت همچنین نشان داد که شارژ مت ظاهرا خواهد بود kitted با A11 تراشه به "پویا مدیریت گرما". در حالی که این قطعا می تواند حل اپل بیش از حد مسائل شارژ مت طراحی شده توسط همان SoC به عنوان آی فون X را احساس کمی شبیه به درد نمیخورد. ما امید این را تحت تاثیر قرار نمی قیمت AirPower بیش از حد به شدت.

Prosser به توییتر گرفت دوباره در ماه ژوئن به ارسال تصاویر واضح تر از AirPower شارژ اپل دیده بان و یک جفت AirPods.

نه تنها این تصویر را تایید می کنند که اپل به زودی زیر را از طریق وعده خود برای ایجاد یک شارژر بی سیم است که می تواند پشتیبانی از دستگاه های متعدد در یک بار, اما آن را نیز به ما می دهد یک نگاه اجمالی از یک جای غیر معمول پورت شارژ – حداقل برای اپل.

به نظر می رسد به عنوان اینکه اپل AirPower شارژ از طریق USB-C به جای استاندارد کابل رعد و برق. در حالی که اپل هیچ غریبه ای به استفاده از USB-C برای شارژ دستگاه های بزرگتر این شرکت به طور کلی مردد برای خود اختصاصی کابل رعد و برق می آید به دستگاه های تلفن همراه. آی فون و AirPods هر دو شارژ از طریق رعد و برق در حالی که سازمان دیده بان اپل با استفاده از یک کابل شارژ مغناطیسی به جای یک پورت به همین دلیل است که تعجب آور است که اپل انتخاب نشده برای رعد و برق در اینجا. شاید این شرکت در نهایت رکوع را به فشار از اتحادیه اروپا مطابق با یک جهانی کابل شارژ. اپل در حال حاضر نقل مکان کرد و iPad Pro به USB-C در حالی که آینده از آی فون پورت شده شایعه در هوا در حالی که برای.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب