اپل در مورد بازنشسته iOS?

اپل می تواند در مورد بازنشسته iOS نام و بازگشت به سیستم عامل آی فون با توجه به شایعه. پرکاری اپل leaker جان Pr

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

اپل می تواند در مورد بازنشسته iOS نام و بازگشت به سیستم عامل آی فون با توجه به شایعه.

پرکاری اپل leaker جان Prosser, از صفحه اول تکنولوژی reckons این شرکت خواهد شد بازگشت به monicker آخرین استفاده برای سیستم عامل آی فون 3 در سال 2009.

این ممکن است نظری می باشد اما با توجه به در iOS تنها 13 واقعا امر به آی فون پس از راه اندازی iPadOS در سال 2019 آن را نمی خواهد یک تغییر شگفت آور.

مرتبط با: WWDC سال 2020 آخرین

اپل سیستم عامل های دیگر – watchOS, tvOS و macOS – به طور خاص توصیفی بنابراین آن را حس می کند که سیستم عامل آی فون ممکن است به دنبال کت و شلوار.

آن را طولانی نیست قبل از ما پیدا کردن به عنوان اپل طول می کشد مجازی دولت در نطق اصلی WWDC روز دوشنبه 22 ژوئن. این شرکت به طور سنتی خود را نشان می دهد در توسعه سیستم عامل در سال پیش از گسترده تر رول در پاییز و ما انتظار داریم در این سال به هیچ متفاوت است.

پس چه می تواند ما انتظار داریم از سیستم عامل iOS/سیستم عامل آی فون 14? خوب اخیر نشت پیشنهاد کرده اند صفری ممکن است شسته و رفته اتوماتیک ابزار ترجمه. گزارش های دیگر گفته اند ممکن است وجود دارد یک بسته نرم افزاری جدید است که ترکیبی از کلید اشتراک خدمات مانند موسیقی اپل, تلویزیون اپل پلاس و اپل بازی های آنلاین به یک بسته مقرون به صرفه.

این شرکت نیز مخفیگاه آنان را برای تنظیم برنامه به عنوان پیش فرض برنامه برای وظایف خاص. بنابراین برای مثال اگر شما با استفاده از جرقه برای ایمیل و کلیک کردن بر روی یک آدرس ایمیل به طور خودکار باز است که برنامه به جای استفاده از ایمیل پیش فرض برنامه.

یک بار دیگر, وجود دارد, شایعات اپل می تواند رول کردن ویدجت صفحه اصلی شده اند که بسیار دوست داشتنی ویژگی در اندروید از زمان آغاز آن.

به عنوان همیشه وجود دارد مطمئن می شود برخی از ترفند های طراحی امنیتی, به روز رسانی حریم شخصی پیشرفته ابزار و قابل توجهی به روز رسانی برای برنامه های هسته در کنار قایق از ویژگی های جدید است.

آنچه شما به امید از 14 به روز رسانی عمده برای آی فون سیستم عامل? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن