TiVo جریان 4K نقد و بررسی: آیا این بهتر از Roku Streaming دستگاه ؟

این TiVo جریان 4K است آخرین ارزش جریان دانگل برای ضربه زدن به طناب برش بازار است. TiVo بهترین و شناخته شده برا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

این TiVo جریان 4K است آخرین ارزش جریان دانگل برای ضربه زدن به طناب برش بازار است. TiVo بهترین و شناخته شده برای آن محصولات DVR. در حال حاضر این شرکت با آن مناظر در جریان ضرب و شتم رهبران صنعت با تبلیغاتی 49 دلار برچسب قیمت (به علاوه حمل و نقل رایگان) در آن 4K با قابلیت ماشین.

اما می توانید آن را نگه دارید خود را در یک فضای بازار که توسط Roku و آمازون ؟

تیم کلارک تعیین کرده است برای پاسخ به این سوال با این بررسی از جریان 4K که سیاهی همه کاره گوگل Chromecast به علاوه یک تلویزیون اندروید طراحی سیستم عامل.

پول متخصص کلارک هوارد به مدت طولانی برگزار شد این نظر است که Roku بیان یکی از جریان دستگاه در بازار است. او به نقل از قابلیت های آن سازگاری با عمده streaming TV خدمات و قیمت مناسب برچسب (30 دلار خرده فروشی اما اغلب در فروش برای $25 یا کمتر).

برای اهداف این بررسی ما به تازگی خریداری شده جدید TiVo دستگاه قرار داده و آن را به آزمون در برابر یک زن و شوهر از کم هزینه دستگاه های Roku در حال حاضر ما در جریان آرسنال. در اینجا آنچه ما در بر داشت:

TiVo جریان 4K: حقایق سریع

صادق باشد. هنگامی که شما فکر می کنم از نام TiVo, شما احتمالا باید سند چشم انداز از یک clunky ماشین است که به کمک شما ضبط را نشان می دهد قبل از ساخته شده است در DVR جامعه جریان ایده.

خوب این نیست پدر و مادر خود را با استفاده از ویدئو دستگاه.

The TiVo Stream 4K is much different than your typical TiVo device.

هر چند آن را حمل که میراث نام تجاری این دانگل HDMI در واقع بسیار بیشتر مانند Roku بیان آمازون آتش تلویزیون استیک و گوگل Chromecast.

بنابراین اگر شما در حال حاضر استفاده می شود یکی از کسانی که کم هزینه streaming TV دستگاه شما احتمالا رفتن به انتقال آسان به استفاده از این ویدئو دانگل. اگر نه چوب با ما برای یک خودآموز سریع به شما به بالا و در حال اجرا است.

تبلیغات

اصول

بیایید شروع با توضیح دقیقا آنچه شما دنبال آن هستید با این جدید TiVo دستگاه. این یک جریان دانگل که به اجرا در آندروید گوگل پلت فرم تلویزیون (و در نتیجه با استفاده از نرم افزار از Google Play Store). با استفاده از ویدئو امید به گرفتن سهم بازار دور از رقبای خود را با یک "متحد راهنمای تجربه" که به شما اجازه ورود به همه شما جریان اشتراک در یک بار و مصرف آنها را از طریق ویدئو پلت فرم.

در اینجا مختصر و مفید و سریع:

TiVo جریان 4K: آنچه شما باید بدانید

قیمت تبلیغاتی $49.99 + حمل و نقل رایگان
قیمت به طور منظم $69.99
سیستم عامل تلویزیون اندروید
نقطه فروش "متحد راهنمای تجربه" برای برنامه های
صدا از راه دور شامل
گوگل دستیار شامل
پخش زنده تلویزیون ادغام زنجیر تلویزیون فقط از دیگران در دسترس از طریق برنامه دانلود
DVR قابلیت مبتنی بر ابر از طریق زنجیر تلویزیون همکاری
4K و قابلیت HDR شامل

چه می آید در بسته

The TiVo Stream 4K packaging includes everything you need to get started.

همانطور که می بینید در تصویر (بالا) من در زمان پس از unboxing این دستگاه شما می توانید از شش آیتم:

  • TiVo دانگل
  • بند ناف قدرت (برای دانگل)
  • خروجی آداپتور (برای دانگل)
  • TiVo کنترل از راه دور
  • دو باتری AAA (برای کنترل از راه دور)
  • راهنمای آموزش (برای نصب)

مونتاژ نسیم بود برای من: از آن زمان کمتر از دو دقیقه است. شما شروع با قرار دادن دانگل به باز کردن پورت HDMI بر روی تلویزیون خود را. پس از اتصال دانگل به ارائه سیم اتصال بند ناف به آداپتور برق و دوشاخه آداپتور را به پریز. از آنجا, شما با قرار دادن باتری های خود را از راه دور و سپس به دنبال آموزش به لینک دانگل و از راه دور با هم.

مراحل نصب بسیار بدون درد

از آنجا که استفاده از ویدئو دستگاه عمل در تلویزیون اندروید, سیستم عامل, شما نیاز به یک گوگل (یا جیمیل) حساب برای تکمیل فرایند نصب. اگر شما در حال حاضر یک تلفن آندروید, قرص, و یا Chromebook شما احتمالا در حال حاضر تاسیس یک حساب گوگل برای استفاده از این محصولات.

هنگامی که شما ثبت نام از طریق حساب Google خود از شما درخواست می شود برای همگام سازی برنامه های خود را از دستگاه های دیگر گوگل به TiVo جریان 4K. از آنجا گام نهایی این است که برای پاسخ به یک سری از "این نشان می دهد و یا نشان می دهد که" پرسش برای کمک به یادگیری مطالب خود را در تنظیمات.

3 مناطقی که TiVo جریان 4K بهتر است از Roku اکسپرس

بیایید شروع کردن با اخبار خوب است. TiVo تا به برخی از نقاط قوت آن به رئیس رقیب.

1. TiVo از راه دور خیلی بهتر است

تنها پس از چند ساعت از دست زدن به TiVo از راه دور, که من پیدا کردم من آن را دوست داشتم خیلی بهتر از اولیه Roku ارائه شده است.

در اینجا یک سمت-توسط-جانبی نگاه TiVo از راه دور (چپ) در مقایسه با کنترل از راه دور است که می آید با هر دو Roku بیان و Roku برتر (سمت راست).

تبلیغات

The TiVo Stream 4K remote has a more premium feel than the Roku.

اول توجه داشته باشید که با استفاده از ویدئو از راه دور یکپارچه گوگل دستیار. این به این معنی شما می توانید بسیاری از توابع از این دستگاه به سادگی با فشار دادن دکمه و صحبت کردن فرمان خود را به کنترل از راه دور. Roku را ارائه می کند صدای فعال کنترل از راه دور, اما شما باید برای ارتقا یا Roku Streaming Stick+ یا Roku فوق العاده برای به دست آوردن یک.

شما خواهید دید که وجود دارد فقط دکمه های بیشتر و این بدان معناست که گزینه های بیشتر. این ویدئو از راه دور دارای حجم و تغییر کنترل یک دکمه قدرت, راهنمای دکمه ها و اعداد. Roku همواره یک رویکرد مینیمالیستی به آن پایین پایان کنترل از راه دور. که باعث می شود آنها را آسان به استفاده از اما تا حدودی فاقد نسبت به TiVo ارائه شده است.

2. با استفاده از ویدئو می توانید جمع همه خود را در جریان محتوای

اگر "کاشی-توسط-کاشی" مرور فرمت Roku سیستم عامل آزار شما, شما ممکن است دریابید که با استفاده از ویدئو یک گام واقعی در چگونه شما در جستجوی مطالب.

در Roku اکسپرس یا پریمایر شما را مجبور به حرکت از یک کاشی برنامه دیگر برای جستجو از طریق وب در دسترس محتوا. TiVo ساده سازی روند که با اجازه دادن به شما مصالح خود را بر روی تقاضا و زنده مشاهده تلویزیون در تمام فیلم های موجود برای جریان اشتراک از طریق آنچه در آن خواستار یک "متحد راهنمای تجربه است."

برای مثال, شما می توانید جستجو برای Sopranos در TiVo منو و این امر نشان می دهد که خود را در جریان خدمات ارائه نشان می دهد. شما می توانید با کلیک بر روی مورد نظر برنامه به تماشای آن (همانطور که در تصویر زیر) و حتی اضافه کردن آن را به خود "من نشان می دهد که در بخش" برای دسترسی سریع در آینده است.

TiVo will aggregate search results from multiple streaming services.

این تجمع همچنین با این نسخهها کار برای زنده جریان با تشکر از ادغام با زنجیر تلویزیون. با استفاده از ویدئو ارائه می دهد هفت روز تست رایگان برای سرویس داخل بسته بندی از جریان 4K دستگاه. با یک کلیک ساده با استفاده از ویدئو راهنمای دکمه بر روی کنترل از راه دور شما می توانید یک منو از همه موجود زنده جریان در کابل-مانند راهنمای.

The TiVo Stream 4K offers a guide screen for live streaming options.

در زمان این بررسی به شرح زیر جریان خدمات در دسترس در داخل با استفاده از ویدئو برنامه راهنمای بدون باز کردن یک نرم افزار جداگانه:

تبلیغات

  • Sling TV
  • Netflix
  • HBO در حال حاضر
  • آمازون نخست تصویری
  • Hulu
  • دیزنی+
  • Google Play Movies & TV

شما همچنین دسترسی به هزاران نفر از برنامه های در دسترس از طریق فروشگاه Google Play.

اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد چگونگی این کار در اینجا یک زن و شوهر از فیلم کوتاه از TiVo که بسیار مفید در توضیح روند:

3. شما می توانید ضبط ویدیویی از صفحه از تلفن خود را به تلویزیون خود را

TiVo Stream 4K has a Chromecast built into the device.

این TiVo جریان 4K می آید مجهز به Google Chromecast فن آوری است. به عنوان یک دستگاه مستقل به Chromecast قیمت برای $35 و خدمت به عنوان یک مستقیم جریان رقیب با Roku (ما حتی نوشت: یک بررسی مقایسه این دو در اینجا). Roku کند که برخی از مشابه screen mirroring قابلیت اما Chromecast ارائه می دهد قابلیت های خوبی در ارتقاء تجربه کاربر.

زمانی که شما وارد حساب کاربری گوگل خود را بر روی تلفن خود را شما می توانید به سادگی با کلیک یک دکمه برای اتصال صفحه نمایش گوشی خود را به تلویزیون خود را به صورت بی سیم از طریق ویدئو دستگاه. این اجازه می دهد تا شما به اشتراک گذاری فیلم و موسیقی و عکس ها از تلفن خود را به صفحه نمایش تلویزیون خود را تقریبا بلافاصله.

3 مناطق که در آن با استفاده از ویدئو جریان 4K می افتد کوتاه از Roku اکسپرس

در حالی که با استفاده از ویدئو را به ارمغان بیاورد برخی از هیجان انگیز گزینه های جدید به جدول جریان 4K کامل نیست. در واقع وجود دارد برخی از مناطق مهم که در آن Roku به وضوح هنوز هم دست بالا نگه می دارد در این رقابت است.

1. یوتیوب تلویزیون می شود پشت سر TiVo

چرا که TiVo همکاری با زنجیر تلویزیون زنده جریان ادغام شما نمی توانید با استفاده از تجمیع قابلیت های ذکر شده در بالا را با یوتیوب اشتراک تلویزیون.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید با استفاده از یوتیوب تلویزیون بر روی دستگاه. شما هنوز هم می توانید دانلود آن را از طریق فروشگاه Google Play و دسترسی به اشتراک خود را بر روی دستگاه. شما نمی توانید, با این حال, ادغام یوتیوب تلویزیون با استفاده از ویدئو راهنمای کانال یا مطالب جستجو. حداقل که ناخوشایند است.

تبلیغات

با توجه به محبوبیت یوتیوب تلویزیون که به نظر می رسد مانند یک مانع بزرگ برای استفاده از ویدئو برای روشن شدن تمام تلاش خود را به جلو و کاربران از دستگاه های Roku.

2. با استفاده از ویدئو+ است نه به عنوان خوب به عنوان کانال Roku

TiVo رایگان ارائه می دهد کانال های جریان و محتوای خود را در آن با استفاده از ویدئو+ نرم افزار (قبل نصب شده بر روی دستگاه) اما رک و پوست کنده محتوای آن نمی آیند نزدیک و در عین حال در نظر حجم و با کیفیت — به چه کانال Roku ارائه می دهد.

اگر شما در حال حاضر نیست چک کردن کانال Roku شما ممکن است بخواهید به خواندن از طریق تیم کلارک نقد و بررسی بر روی آن. این نرخ به عنوان یکی از گزینه های ما در رایگان جریان, راهنمای لطف خود را قوی انتخاب بر روی تقاضا فیلم و تلویزیون را نشان می دهد.

3. قیمت گذاری یک نگرانی است

بسیاری از شما به تیم کلارک برای مشاوره مالی, بنابراین ما می شود بی مبالات اگر ما آدرس نیست تفاوت قیمت در Roku ارزش ها و دستگاه های جدید TiVo ارائه شده است.

با تبلیغاتی قیمت 49 دلار و یک ادعا به طور منظم قیمت 69 دلار به TiVo جریان 4K می تواند هزینه بیش از دو برابر آنچه که شما ممکن است به پرداخت برای Roku اکسپرس یا برتر. در آن زمان از این مقاله Roku در حال اجرا بود یک ارتقاء است که قیمت برتر (به طور معمول $39) برای $29. و شما اغلب می توانید پیدا کردن Roku بیان اغلب در فروش برای $24 (قیمت به طور منظم $است 29).

در حالی که وجود دارد برخی از ویژگی های شسته و رفته در این جدید TiVo دستگاه شما ممکن است پیدا کردن آن بیشتر مسئول مالی به صرفه جویی در پول با Roku ارائه به جای. اگر قیمت گذاری نیست نگرانی شما ممکن است در نظر خرید یکی از Roku را گران تر جریان برای دستگاه های نزدیک به همان قیمت به عنوان TiVo جریان 4K.

شکست: TiVo جریان 4K در مقابل Roku Streaming خانواده

حالا که می دانید عمده تجربه کاربر تفاوت بین Roku و با استفاده از ویدئو دستگاه اجازه بدهید با یک نگاه سریع در چگونه آنها را پشته تا در یک سمت-توسط-جانبی مشخصات مقایسه.

در اینجا یک نمودار بر اساس داده ها از TiVo و Roku که در مقایسه با جریان 4K به سه نفر از Roku مدل:

ویژگی های محصولTiVo جریان 4KRoku اکسپرسRoku برترRoku چوب+
کامل قیمت خرده فروشی$69.99$29.99$39.99$49.99
انتظار می رود قیمت تخفیف (در صورت موجود)$49.99$24.99$29.99$39.99
صدا از راه دوربلههیچهیچبله
تلویزیون قدرت و حجم کنترل از راه دوربلههیچهیچبله
سیستم عاملتلویزیون اندرویدRoku سیستم عاملRoku سیستم عاملRoku سیستم عامل
4K و HDR سازگاریبلههیچبلهبله
کراس پلت فرم تابع جستجوبلهبلهبلهبله

افکار نهایی

بنابراین با استفاده از ویدئو جریان 4K دستگاه ارزش خرید برای خود تلویزیون سرگرمی ؟

بیایید کمک به شکستن این سوال را با برخی از جوانب مثبت و منفی به جریان جدید دانگل:

تبلیغات

TiVo جریان 4K: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
پاسخگو از راه دور با گوگل دستیار عدم یوتیوب تلویزیون سازگاری در راهنمای تابع
توانایی به جمع محتوا از خدمات مختلف قیمت ممکن است کمی بالا
Chromecast قابلیت باید ورود به سیستم با حساب Google

خط پایین: اگر شما در حال ساخت خود را در جریان خرید دستگاه صرفا بر اساس قیمت شما احتمالا پیدا کنید که با استفاده از ویدئو محصول مقایسه مطلوب به Roku را بیان مدل. اما اگر شما به دنبال یک 4K جریان تجربه لذت بردن از داشتن گوگل دستیار در حق بیمه از راه دور و می خواهید به مجموع مطالب خود را به یک مکان TiVo جریان 4K ممکن است دستگاه شما.

آیا شما تجربه با TiVo جریان 4K? اجازه دهید ما می دانیم که چگونه شما می خواهم آن را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن