Google Pixel 4a 5G: تاریخ انتشار, قیمت, مشخصات و بیشتر

پیکسل 4a در حال حاضر نشان داد اما تلفن های دستی بودجه از گوگل هنوز هم تا ترفند دیگری تا آستین خود را -- پیکسل

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

پیکسل 4a در حال حاضر نشان داد اما تلفن های دستی بودجه از گوگل هنوز هم تا ترفند دیگری تا آستین خود را -- پیکسل 4a 5G.

بسیاری از پاسخ اولیه به پیکسل 4a مثبت بوده است، با بررسی 4 ستاره ما ستایش دوربین گوشی و نمایش به طور خاص. با این حال، با راه اندازی یک رقیب 5G در قالب OnePlus Nord،تلفن گوگل تا حدودی خواستنی باقی مانده بود - حتی اگر آن را 50 پوند ارزان تراست.

گوگل به وضوح تشخیص می دهد تمایل برای فن آوری اتصال مدرن تر, و به همین دلیل است که ما قرار است برای دریافت پیکسل 5G 4a خیلی زود. در حالی که نسخه 5G از گوشی گوگل با قیمت متوسط ساده به نظر می رسد، مقدار زیادی در هوا باقی می ماند و ما در اینجا به شما ارائه آخرین اطلاعات در مورد قیمت تلفن بودجه، تاریخ انتشار، مشخصات و بیشتر.

گوگل پیکسل 4a 5G – تاریخ انتشار

Google France ممکن است سهواً تاریخ پیش سفارش تلفن 5G جدید و پیکسل 5 را از طریق یک ارسال راه اندازی پیکسل 4a آشکار کرده باشد. تاریخ فاش شده بود 8 اکتبر.

در بیشتر مناطق، این نوشته به سادگی وجود گوشی آینده گوگل را تأیید می کرد، اما گوگل فرانس نیز به تاریخ پیش سفارش قریب الوقوع (از طریق 9To5Google)اشارهکرد.

به غیر از این میشاپ، کلمه رسمی گوگل در تاریخ انتشار باقی می ماند "آمدن در این پاییز".

پیکسل 4a

گوگل پیکسل 4a 5G – قیمت

گوگل VP از مدیریت محصول برایان Rakowski نشان داد پیکسل 4a 5G قیمت گذاری خواهد شد در آغاز $499.

ما هنوز نمی دانیم که چگونه این به قیمت گذاری بریتانیا ترجمه. با این حال، پیکسل 4a در ایالات متحده 349 دلار و 349 پوند در بریتانیا قیمت شد. £ 150 / $ 150 کاملا پیاده روی فقط برای 5G و قیمت گذاری دستگاه بالاتر از بودجه دیگر تلفن های 5G مانند OnePlus Nord قرار داده است.

مرتبط با : پیکسل 4a در مقابل OnePlus Nord

گوگل پیکسل 4a 5G – طراحی

طراحی گوشی بعدی گوگل جالب است، و به نظر می رسد این ممکن است جایی باشد که گوگل می تواند به دنبال توجیه هزینه اضافه شده بر پیکسل استاندارد 4a.

همان طور که انتظار می رود، گوشی 5G به نظر می رسد که بسیار شبیه به معادل 4G آن باشد. با این حال ، نشت و شایعات -- به خصوص تصویر بالا از xleaks7 -- نشان می دهد نسخه 5G نیز به عنوان پیکسل 4a XL از انواع عمل می کنند. برخی گمان می کردند نشت فوق پیکسل آینده 5 XL بود, با این حال. به نظر می رسد به مراتب بیشتر احتمال دارد که آن را در واقع نسخه 5G پیکسل 4a، ارائه مشتریان صفحه نمایش بزرگتر از خواهر و برادر 5.8 اینچی خود را.

گوگل پیکسل 4a 5G – مشخصات

اندک است وجود دارد در راه مشخصات برای پیکسل 4a 5G تایید شده است, فراتر از علاوه بر این از آخرین فن آوری اتصال, به عنوان با نام تلفن نشان داد.

در اکثر موارد، ما انتظار داریم همان مشخصات پیکسل 4a، با انتظار اضافه شده است که آن را یک صفحه نمایش بزرگتر ویژگی. که آیا صفحه نمایش بزرگتر و در نتیجه، گوشی بزرگتر، به این معنی که ما ممکن است افزایش اندازه باتری باقی می ماند دیده می شود.

ما هنوز نمی دانیم چه پردازنده ای قابلیت خواهد داشت و در واقع کاملا ً یک مشکل است. 4G ورزش مدل Qualcomm Snapdragon 730G، تراشه ای که 5G یا یک نوع روشن 5G پشتیبانی نمی کند.

انتخاب واضح خواهد بود اسنپ دراگون 765G است که در گوشی های مانند OnePlus Nord گنجانده شده است. با این حال ، گفت : پردازنده به نظر می رسد نامزد نخست برای آینده پیکسل 5. این یکی است که ما باید منتظر اخبار بیشتر در تاریخ و ما به روز رسانی خواهد شد این صفحه به محض دریافت کلمه، بنابراین مطمئن شوید که برای بررسی.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن