AirPods Studio − همه چیز در مورد اپل بیش از گوش

به نظر می رسد به عنوان اگر اپل آماده راه اندازی هدفون عالی به نام AirPods استودیو. تعدادی از نشت به ما داده اس

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

به نظر می رسد به عنوان اگر اپل آماده راه اندازی هدفون عالی به نام AirPods استودیو.

تعدادی از نشت به ما داده است جزئیات بیشتر در مورد تاریخ انتشار, قیمت و طراحی در چه شکل دادن به یک بسیار جالب جفت هدفون از اپل.

Scuttlebutt پیشنهاد کرد که آنها می تواند یک نام AirPods X اما این فکر به مراجعه به یک ورزشی-جهت گیری جفت هدفون است که به دلیل سال آینده.

می خواهم به همه چیز وجود دارد در مورد AirPods استودیو ؟ خوانده شده در برای جزئیات بیشتر.

مرتبط با: AirPods 3 – آنچه ما می دانیم در مورد اپل بعدی واقعی بی سیم از earbuds

اپل AirPods Studio — تاریخ انتشار

در یادداشتی به سرمایه گذاران تحلیلگر Ming-Chi Kuo ذکر تاریخ انتشار 2020. با وجود متعدد تاخیر او هنوز انتظار دارد که اپل به انتشار یک بلوتوث گوش بیش از حد این سال است.

این Covid-19 همه گیر شده و باعث تاخیر در شرایط تست و خط تولید برنامه با اشاره به اواخر سال 2020 راه اندازی.

اپل AirPods Studio — قیمت

بلومبرگ در گزارش ماه ژوئن 2018 است که اپل بیش از گوش ها در رقابت با بوز و Sennheiser. که به معنی یک برچسب قیمت 350 پوند/$399 همان بوز NC 700 هدفون Sennheiser Momentum بی سیم 3 و Bowers & Wilkins PX7.

جان Prosser از لوله کشی او از اپل نشت شهرت و گفت که استودیو – موسوم به B515 – هزینه خواهد شد $349. که احتمالا به معنای £349 برچسب قیمت در انگلستان است که در پایان بالاتر از طیف قیمت.

اپل AirPods استودیو — طراحی

بازگشت در سال 2018 تحلیلگر Ming-Chi Kuo اعلام کرد اپل بود به دنبال انتشار "خود را با نام تجاری بالا پایان بیش از هدفون با طراحی جدید; به عنوان مناسب به عنوان AirPods با کیفیت بهتر صدا". مینگ بوده است راست, در گذشته, پیش بینی های جدید AirPods و AirPods Pro.

آنچه را که آنها نگاه مانند? رمز و راز تصاویر در iOS 14 تصویر می کشد سیاه و سفید colourways و ما می خواهم شروط آنها احتمالا می تواند در اطراف همان اندازه به عنوان Beats Solo Pro.

بلومبرگ گزارش کرده است که این هدفون می تواند برخی به جای ویژگی های منحصر به فرد. دو تغییرات برنامه ریزی شده با یک نسخه از حق بیمه است که مانند چرم و پارچه و یک مدل که بیشتر برای تناسب اندام استفاده کنندگان است که با استفاده از فندک تنفس مواد.

نمونه های اولیه هستند گفت: باید یک نگاه یکپارچهسازی با سیستمعامل با بیضی شکل گوش فنجان است که متصل به پیشانی بند نازک فلزی اسلحه که آهن ربا. اسلحه اتصال به شیرازه از بالای گوش فنجان به جای این طرف و داشتن آهن ربا اجازه هدبند به تغییر در داخل و خارج; به طوری که آنها را می توان از تناسب اندام معمولی استفاده کنید. امیدوارم آنها محکم جفت هدفون در طول استفاده از.

مرتبط با: AirPods Pro 2 – آنچه ما می دانیم در مورد اپل بعدی ANC بی سیم از earbuds

اپل AirPods بیش-گوش – امکانات

ما انتظار می رود آنها را به ویژگی های H1 تراشه مگر اینکه اپل یک نسخه سریع تر در آثار. H1 سریع را قادر می سازد اتصال به دستگاه های کنترل صوتی Siri و بلوتوث 5.0.

تکنولوژی سایت Macworld ادعا آن را active noise-cancellation و شارژ بی سیم. سابق به نظر می رسد به احتمال زیاد با توجه به دیگر هدفون حق بیمه حمل آن است. اپل پشتیبانی از شارژ بی سیم در سال 2019 AirPods را حس اما ما هنوز برای دیدن بیش از یک گوش با شارژ بی سیم.

اپل AirPods مشهور خود را نسبتا خوب عمر باتری. هدفون با adaptive noise cancelling تمایل به آمار 20 تا 30 دقیقه است و ما انتظار می رود با همان استودیو

چه چیز دیگری ؟ سیری صدای کمک و انتظار می رود که همراه با کنترل های لمسی و برنامه به طور بالقوه یک اتصال رعد و برق. گنجاندن یک اتصال رعد و برق در حال حاضر مورد مناقشه توسط اتحادیه اروپا, با, بدن, به دنبال اجرای استاندارد شارژ در سراسر تمام دستگاه های. فصل عملکرد خوبی خواهد بود متناسب با هدفون توقف پخش هنگامی که گرفته شده ،

اپل AirPods بیش-گوش — عملکرد

این AirPods نبودند برجسته ترین نوازندگان صوتی و حکیم است. که با تغییر AirPods Pro که یک گام در هر زمینه.

بیش از گوش ارائه بهتر انزوا سر و صدا به لطف محفظه مهر و موم شده. بسته حمایت طراحی شده است به احتمال زیاد خواهد بود و آینه دیگر حق بیمه سر و صدا-cancellers

آیا اپل با الهام از بیت خود هدفون ؟ در حالی که ضربان شناخته شده برای آن, باس سنگین, صوتی, امضا در گذشته اما هر دو PowerBeats نرم افزار و نرم افزار را ساخته اند گام به بی طرفی.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن