Sony WH-1000XM4 Wireless Headphones راه اندازی شد

این بود که وقتی سر و صدا می آمد هدفون های لغو، بوز انتخاب پیش فرض برای بسیاری خواهد بود. با این حال ، این روزه

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

این بود که وقتی سر و صدا می آمد هدفون های لغو، بوز انتخاب پیش فرض برای بسیاری خواهد بود. با این حال ، این روزها سونی به طور مطلق آن را به قتل و سری WH1000 خود را تبدیل به یک فن مورد علاقه جدید است. در واقع، اگر شما به دنبال یک جفت جدید از هدفون لغو سر و صدا، سونی گوشی های جدید خود را رونمایی کرد - WH1000XM4.

تبلیغات

اینها آخرین سر و صدا لغو هدفون از شرکت است که حمل بر سنت صف WH1000 خود را. در حالی که طراحی هدفون ها شبیه به پیشین خود است، تغییرات ایجاد شده بیشتر در زیر هود است. به گفته سونی، برخی از ارتقاء هایی که انجام داده اند شامل یک سیستم صوتی بلوتوث جدید بر روی تراشه ای است که ظاهراً موسیقی و صدای اطراف را با نرخ ۷۰۰ بار در ثانیه تحلیل می کند.

همچنین این ورزش الگوریتم جدید است که ظاهرا WH1000XM4s بیشتر در لغو صداهای ناخواسته را بیشتر مستعد. سونی همچنین در کیفیت تماس صوتی از هدفون، و همچنین توانایی جفت شدن با دو دستگاه به طور همزمان. به غیر از آن، بقیه هدفون ها کم و بیش مشابه WH1000XM3s باقی می مانند.

این شامل استفاده از همان درایورهای 40mm و 30 ساعت عمر باتری. برای کسانی که علاقه مند هستند، سونی WH1000XM4s خواهد شد قیمت 350 دلار و انتظار می رود برای شروع حمل و نقل اواسط ماه اوت.

در زمینه صوتی >Gadgets. برای اطلاعات بیشتر در مورد هدفون و سونی. منبع: همگرایی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب