آمازون آتش تلویزیون ارتقاء جریان تجربه با ویژگی های جدید

اگر شما یک آمازون آتش تلویزیون کاربری که جریان زنده تلویزیون بر روی دستگاه خود تجربه ممکن است به زودی لذت بخش

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

اگر شما یک آمازون آتش تلویزیون کاربری که جریان زنده تلویزیون بر روی دستگاه خود تجربه ممکن است به زودی لذت بخش تر است.

آمازون به تازگی اعلام کرده است که اجرا ارتقاء است که پشتیبانی از برخی از محبوب ترین پخش زنده گزینه های خود را برای کانال خبرخوان — در دسترس از طریق آتش تلویزیون منو.

این به این معنی است که مشترکین برای یوتیوب, تلویزیون, تلویزیون رسن و Hulu زندگی می کنند هم اکنون می توانید پیدا کردن تمام محتوای خود را در یک نقطه در آمازون خود را پخش آنلاين دستگاه. قبلا از شما می خواهم که برای ورود به هر یک از دریافت جریان برنامه برای پیدا کردن محتوا.

4 چیزهایی که در مورد آمازون آتش تلویزیون زندگی می کنند زبانه

آمازون آتش تلویزیون زندگی می کنند برگه با نام تجاری جدید اما علاوه بر این عمده streaming TV منابع ممکن را به کاربران جدید به آن است. ما اینجا هستیم برای کمک به.

من با موفقیت آزمایش جدید با قابلیت یوتیوب تلویزیون از طریق آمازون آتش تلویزیون استیک در 9 ژوئیه سال 2020 است.

1. چگونه برای پیدا کردن آن

بسیاری از زندگی خود را در جریان خدمات در حال حاضر در دسترس از طریق Live tab در آمازون آتش تلویزیون منو که شما را در بالای صفحه نمایش تلویزیون خود را (تصویر زیر).

در آتش تلویزیون استیک این منو به طور پیش فرض گزینه "خانه است." زنده برگه فقط به حق از خانه برگه:

Amazon Fire TV now integrates live streaming from YouTube TV, Hulu and Sling.

به عنوان شما می توانید در تصویر وجود دارد جریان اشتراک مانند Philo که در حال حاضر یکپارچه به این اکوسیستم است. شما می توانید اضافه کردن را انتخاب کنید رایگان جریان, خدمات مانند پلوتون تلویزیون به سفارشی خود را زنده کانال منو.

2. چگونه به استفاده از آن

هنگامی که در زندگی tab شما می توانید فهرست برنامه های زنده تلویزیونی محتوا از همه خود را متصل به جریان اشتراک در یک مکان.

تبلیغات

برای این کار شما نیاز به مطمئن شوید که شما وارد اطلاعات ورود به سیستم شما را برای زنده جریان خدمات خود را در آمازون آتش تلویزیون دستگاه. دستگاه باید به طور خودکار همگام سازی کانال های خود را به زندگی می کنند tab. اما اگر شما با داشتن مشکل گرفتن به مطالب خود را, شما می توانید به صورت دستی همگام سازی از طریق گزینه های منو.

به عنوان شما می توانید از تصویر زیر ویژگی های جدید ارائه می دهد یک راه به فهرست تمام محتوای خود را به سرعت توسط دسته.

YouTube TV allows you to browse live broadcasts by categories like sports and news.

هنگامی که شما می توانید انتخاب از منو شما گرفته شده به برنامه است که خانه های محتوا. برای مثال انتخاب محتوا از یک ESPN جریان هدایت من به یوتیوب تلویزیون برنامه به دلیل آن است که در آن کانال قرار دارد بر روی دستگاه شما است.

من که تا به حال به فهرست هر برنامه به طور مستقل. بنابراین این قطعا یک صرفه جویی کننده در وقت اگر شما استفاده از بیش از یک پخش زنده برنامه است.

3. وجود یک کانال شبکه

اگر شما مانند مرور توسط دسته و ترجیح می دهند سنتی, تلویزیون کابلی, احساس, آمازون تا به شما پوشانده شده است.

آتش تلویزیون ارائه می دهد یک کانال شبکه تابع در زندگی tab. این اجازه می دهد تا شما ببینید چه چیزی در جریان کانال, زمان و تاریخ. این اجازه می دهد تا انتخاب کنید از هر یک از شما پخش زنده کانال های همه در یک بار. آن را نیز به شما می گوید چه هر یک از کانال های برنامه به هوا تا دو هفته آینده (وقتی که داده ها در دسترس است).

Amazon Fire TV offers a traditional channel list menu.

4. شما می توانید تنظیم تنظیمات برای کانال های مورد علاقه و کنترل والدین

در حالی که بسیاری از آمازون آتش تلویزیون زندگی می کنند tab است سرپرستی از طریق اتوماسیون, شما هنوز هم برخی از کنترل از طریق برنامه های زنده تلویزیونی گزینه های روی صفحه نمایش.

Amazon Fire TV's live function has menu options like parental controls and channel syncing.

تبلیغات

در اینجا شما قادر خواهید بود به انجام کارهایی مانند:

  • ویرایش کانال های مورد علاقه شما: اگر شما چند کانال شما دسترسی اغلب شما می توانید علامت آنها را به عنوان "مورد علاقه" و آنها را بیشتر برجسته برجسته در برگه اکوسیستم.
  • مدیریت کانال: اگر شما مانند من هستید شما ممکن است دسترسی به چندین جریان خدمات. و گاهی اوقات کسانی که خدمات ارائه بسیاری از کانال های شما احتمالا هرگز دیده بان. از طریق این تابع شما می توانید به صورت دستی اضافه و یا کم کردن از کانال های که شما می بینید در آمازون تجمع خود گزینه های جریان.
  • کنترل والدین: با یک زن و شوهر از آنهایی که کمی در خانه من درک ارزش داشتن والدین, کنترل سمت راست وجود دارد در زندگی tab. شما می توانید نیاز به PIN وارد شود قبل از هر گونه محتوای قابل دسترسی است از زنده tab کانال شبکه. برای مثال اگر یک فیلم R-امتیاز در یکی از کانال های جریان کودک شما نمی قادر خواهد بود برای دسترسی به آن بدون پنج رقمی کد.
  • همگام منابع: همانطور که قبلا ذکر شد در این مقاله این است که در آن شما قادر خواهید بود به اضافه کردن یک جریان خدمات خود را به زندگی می کنند تب منوی اگر فرآیند خودکار کار نمی کند.

فکر نهایی

آمازون علاوه بر این از یوتیوب, تلویزیون, تلویزیون رسن و Hulu زنده به زنده tab تولید خواهد شد یک تجربه کاربری بهتر در آتش دستگاه های تلویزیون.

همانطور که بیشتر مصرف کنندگان سوئیچ از سنتی کابل به جریان, خدمات, توانایی دسترسی به همه اشتراک کانال در یک مکان باید کمک به کاهش انتقال.

بیشتر Clark.com داستان شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن