چه FICO جدید انعطاف پذیری شاخص می تواند برای شما

اگر شما به دنبال یک وام و یا فکر کردن در مورد درخواست برای یک کارت اعتباری شما ممکن است به زودی مجبور به رقابت

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

اگر شما به دنبال یک وام و یا فکر کردن در مورد درخواست برای یک کارت اعتباری شما ممکن است به زودی مجبور به رقابت با FICO مقاومتی شاخص.

این شاخص یک راه جدید برای وام دهندگان برای ارزیابی خطر در طول دوران سخت اقتصادی — مانند آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما دقیقا همان چیزی است FICO انعطاف پذیری شاخص و چگونه آن را تحت تاثیر قرار می? در این مقاله پول متخصص کلارک هوارد سهام افکار خود را بر روی آن. و ما به شما یک نکته در مورد چه باید بکنید قبل از درخواست برای وام و یا کارت اعتباری.

چه FICO انعطاف پذیری شاخص ؟

FICO انعطاف پذیری و شاخص های جدید از ابزار تحلیلی به معنای مکمل — جایگزین نیست — نمره های اعتباری خود را.

"این نمره واقعا به کمک وام دهندگان به دلیل اینکه یکی از چیزهایی است که وام دهندگان کشف شده در طول رکود بزرگ در سال 2008 و 2009 است که نمره FICO تبدیل به یک بسیار ضعیف پیش بینی که رفتن به مشکل اعتباری در رکود است. ایده پشت آن است که آن را به وام دهندگان روش دیگر قادر به تصمیم گیری" کلارک می گوید.

در آن وبلاگ FICO جزئیات مدل ثمر برای انعطاف پذیری شاخص است که در یک 1-99 مقیاس. مردم با یک نمره بین یک تا 44 در نظر گرفته خواهد شد انعطاف پذیر ترین در رکود اقتصادی. بنابراین کاهش تعداد خود را بهتر.

Scoring model for FICO Resilience Scores
تصویر از FICO وبلاگ

چه FICO انعطاف پذیری شاخص مفهومی برای شما دارد ؟

کلارک می گوید که فقط به خاطر FICO است تا با استفاده از این ابزار جدید به این معنا نیست که وام دهندگان خواهد شد از آن استفاده کنید.

و او می گوید که نمره جدید لزوما چیز خوبی است یا چیز بدی برای مصرف کنندگان است. در اینجا چگونه او را توضیح می دهد:

"بیایید می گویند کسی که تا به یک نمره خوب اعتباری و آنها را خوب انعطاف پذیری شاخص نمره. آنها در نظر گرفته خواهد شد greenlighted قادر به قرض گرفتن پول. اما حتی اگر کسی تا به حال نمره های اعتباری اما انعطاف پذیری خود را نمره کم بود جایی که آنها به طور معمول خواهد بود برای تایید اعتبار آنها به احتمال زیاد نمی تواند بر اساس آن انعطاف پذیری نمره."

غذای آماده

اگر شما به دنبال قرض گرفتن پول برای یک ماشین یا خانه کلارک توصیه می کند که شما را از زمان برای رفتن به بیش از یک وام دهنده. Sرقص در اطراف است مهم تر از همیشه.

تبلیغات

"در یک زمان مثل این با وام دهندگان واکنش متفاوت آن را بسیار مهم تر است و حتی از آن به طور منظم برای رفتن به وام دهندگان متعدد چون حتی یک" بله "می تواند بسیار متفاوت نرخ بهره با یک وام دهنده در مقابل دیگری و حتی بیش از آن به طور معمول" کلارک می گوید.

بیشتر اعتبار محتوا از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن