اپل شروع به فروش بافته صاعقه 3 کابل برای $129

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که اپل می تواند از جمله بافته USB-C به کابل رعد و برق در آی فون 12 بسته بندی. یا ن

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که اپل می تواند از جمله بافته USB-C به کابل رعد و برق در آی فون 12 بسته بندی. یا نه که درست است باقی مانده است دیده شود اما به نظر می رسد مانند وجود دارد این است که آن می تواند. دلیل این است که اپل شروع به فروش بافته صاعقه 3 کابل در فروشگاه آنلاین.

تبلیغات

این کابل به قیمت 129 دلار و آن را ممکن است به نظر می رسد مانند آن دیوانه است اما وجود دارد می تواند یک دلیل خوب برای آن وجود دارد همچنین می تواند یک دلیل خوب چرا کسی آن را خرید. این است دلیل آن است که یکی از چند کابل خبره است که پشتیبانی از تاندربولت تنظیمات را در تمامیت آن. این شامل DisplayPort یک 10GBps USB-C 3.1 Gen 2 اتصال و سرعت انتقال تا 40 گیگابیت در ثانیه.

آنها همچنین از ویژگی های تراشه در پایان هر یک از اتصالات به این معنی که این کابل فعال و نه منفعل ، به عنوان برخی از آنها اشاره کرد اپل تاندربولت 3 کابل است که در واقع یکی از گزینه های ارزان تر در خارج وجود دارد اگر شما در حال خرید در مورد مشابه کابل. به وضوح این کابل نیست طراحی شده برای کاربران به طور منظم اما برای حرفه ای ها که ممکن است نیاز به انتقال سریع و سرعت که ممکن است درایو خارجی قرار داده شده بیش از نیم متر دور.

اگر شما علاقه مند به گرفتن دست خود را در کابل, شما قادر خواهید بود به چنگ زدن به یکی از فروشگاه آنلاین اپل.

در زمینه اپل >کامپیوتر. جزئیات بیشتر در مورد لوازم جانبی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن