به یه بلندگوی هوشمند ارزان نیاز داری؟ گوگل صفحه اصلی مینی در حال حاضر تنها £ 15.95

اگر شما به دنبال به امید در روند خانه هوشمند در ارزان قیمت, پس در حال حاضر زمان برای انجام آن. گوگل صفحه اصلی

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

اگر شما به دنبال به امید در روند خانه هوشمند در ارزان قیمت, پس در حال حاضر زمان برای انجام آن. گوگل صفحه اصلی مینی را می توان برداشت تا فقط برای £ 15.95 -- ساخت آن را مقرون به صرفه ترین بلندگو هوشمند در اطراف.

با نقطه قیمت اولیه £ 49.99 ، صفحه اصلی مینی تازه کاهش قیمت نقطه آن را به سرقت مطلق می سازد. در حالی که بلندگو از آن زمان توسط برتر گوگل لانه مینی، مینی صفحه اصلی هنوز هم می توانید کار انجام شده به عنوان یک دستیار هوشمند کمی بسیار خوب است.

پس از همه، دستیار گوگل تمایل دارد که بیشتر در راه نتایج جستجو و درک زمینه ای از آمازون الکسا ارائه دهد، و هنگامی که همه آن را قلاب کردن، هیچ چیز شما را از استفاده از مینی خانه برای کنترل لوازم خانگی هوشمند خود را فقط با شما صدا وجود دارد.

صحبت از آن شد، گوگل خانگی مینی سازگار با کثاتر از دستگاه های خانه هوشمند از جمله روشنایی فیلیپس هوو و ترموستات های هوشمند آشیانه. آن را از کسی که اکوسیستم فیلیپس هو - شما تعجب چگونه شما تا کنون بدون آن کردم.

حتی اگر شما به همه که چیزهای فانتزی نیست، گوگل صفحه اصلی مینی می تواند استفاده از آن در سطح بسیار اساسی داشته باشد. به عنوان مثال، قادر بودن به تنظیم تایمرهای آشپزخانه متعدد می تواند ارزشمند باشد. همین طور برای به روز رسانی سریع در آب و هوا، و اگر شما نیاز به آوردن چتر.

در بررسی ما برای گوگل صفحه اصلی مینی، ما به این نام گذاری شده است: "اگر شما می خواهید برای اولین بار گام خود را به دنیای خانه های هوشمند، و شما می خواهید دستیار گوگل در سراسر خانه خود را، گوگل صفحه اصلی مینی یک راه مقرون به صرفه از ساخت که اتفاق می افتد."

البته، این حکم زمانی نوشته شده بود که مینی خانه یک هیک از بسیار گران تر از آن است که در حال حاضر. بنابراین اگر شما فانتزی دستیار هوشمند در ارزان - این بهترین معامله برای رفتن است, تا کنون.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن