مایکروسافت دفتر نقص اجازه می دهد هکرها را بیش از مک

یک توصیه که به طور کلی برای جلوگیری از کامپیوتر شما از آلوده شدن توسط بدافزار یا تروجان است که به سادگی هر فای

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

یک توصیه که به طور کلی برای جلوگیری از کامپیوتر شما از آلوده شدن توسط بدافزار یا تروجان است که به سادگی هر فایل پیوست شما را در ایمیل های خود را توسط افرادی که شما نمی دانید دانلود کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است این پیوست ها بی ضرر به نظر برسه، مثل یک فایل Microsoft Word یا Excel.

تبلیغات

با این حال ، به نظر می رسد که با توجه به سابق آژانس امنیت ملی هکر پاتریک Wardle ، او کشف کرده است که در آن یک هکر به طور بالقوه می تواند بیش از کامپیوتر مک توسط کاربر دو بار کلیک کردن و باز کردن یک فایل مایکروسافت آفیس. این هک در واقع رشته های با هم بهره برداری های متعدد به آن را خاموش, یکی از آن شامل با استفاده از فرمت فایل میراث و همچنین ماکروها.

اما, به عنوان یادداشت های Wardle, این لزوما یک هک آسان به جلو کردن آن را به عنوان نیاز است که کاربر به کامپیوتر های مک خود را در دو مناسبت جداگانه وارد شوید, به عنوان هر مناسبت یک گام متفاوت در روند باعث, اما او معتقد است که از آنجایی که این هک می تواند به راحتی توزیع, احتمال خوبی وجود دارد که حداقل چند نفر از مردم ممکن است برای آن سقوط وجود دارد.

خبر خوب این است که اگر مایکروسافت آفیس را روی رایانه مک خود اجرا کنید، اپل و مایکروسافت از آن زمان به بعد به نقص در آخرین نسخه های macOS و Office برای مک به ترتیب توجه کرده اند، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که آخرین آپدیت را در صورتی که نمی خواهید خود تان را آسیب پذیر رها کنید، داشته باشید.

در زمینه اپل >کامپیوتر. اطلاعات بیشتر در مورد هک, Macos, مایکروسافت, دفتر و امنیت. منبع: معاون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن