Facebook در حال حاضر خواهد شد به کاربران اجازه حذف پست های خود را به صورت فله

اگر شما شده است با استفاده از Facebook برای سال های بسیاری شانس هستند که شما ممکن است انباشته اند و یک دسته از

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اگر شما شده است با استفاده از Facebook برای سال های بسیاری شانس هستند که شما ممکن است انباشته اند و یک دسته از نوشته های با قدمت چندین سال. ایمن می گویند که بسیاری از ما پست ساخته شده است که ما ممکن است انقباض غیر ارادی ماهیچه هنگامی که ما به عقب نگاه در آنها امروز اما مشکل این است که اگر شما می خواهید به حذف آن پست شما نیاز به انجام این کار یک توسط یک.

تبلیغات

این می تواند یک فرایند طولانی و خسته کننده به خصوص اگر شما ساخته شده است اما خبر خوب این است که با توجه به واشنگتن پست Facebook به تازگی معرفی شده توانایی حذف پست های خود را به صورت فله. این به این معنی است که اگر شما کاملا آماده به طور کامل حذف Facebook حساب این می تواند یک راه برای بیرون رفتن آن را تمیز کردن.

این ویژگی را می توان در فعالیت ورود به سیستم که در آن کاربران قادر خواهد بود برای انتخاب تمام Facebook پست و حذف آنها. اگر شما می خواهم به نگه داشتن برخی از آنها شما می توانید حتی اعمال فیلتر به جستجو برای انواع خاصی از پست. متاسفانه در حال حاضر این ویژگی به نظر می رسد تنها در دسترس در iOS و نسخه های آندروید از Facebook.

این به این معنی است که اگر شما در نسخه وب, شما نمی قادر خواهد بود برای دسترسی به این ویژگی فقط رتبهدهی نشده است, اما آن را باید در نهایت پیدا کردن راه خود را به وب نسخه بعد. این ویژگی نیز هنوز در مراحل بودن نورد به کاربران, بنابراین اگر شما آن را نمی بیند و در عین حال نگران نباشید آن را به عنوان باید در نهایت در دسترس خواهد بود برای شما.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آندروید, نرم افزار Facebook, iOS, و حفظ حریم خصوصی. منبع: پایگاه سازمان تبلیغات اسلامی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن