آیفون 12 می تواند راه اندازی این نوامبر

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اپل می تواند تاخیر در راه اندازی آن سال 2020

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اپل می تواند تاخیر در راه اندازی آن سال 2020 اپل. یا نه این درست است باقی مانده است دیده شود اما با توجه به یک گزارش جدید از سوانسی به بانک سرمایه گذاری به نظر می رسد که آنها بر این باورند این درست باشد که هست.

تبلیغات

با توجه به گزارش خود آنها پیش بینی شده است که اپل می تواند راه اندازی جدید خود را اپل در ماه نوامبر سال 2020 است. اپل به طور معمول راه اندازی جدید اپل در سراسر سپتامبر اما ما شده اند با شنیدن شایعاتی که دستگاه برای سال جاری می تواند به تاخیر افتاد تا اکتبر یا نوامبر با برخی حتی ادعا می کنند که اپل ممکن است تاخیر آن به 2021.

در علاوه بر این به طور بالقوه تاخیر در راه اندازی آیفون 12 این گزارش در ادامه ادعا می کنند که اپل در واقع می تواند تولید واحد کمتر از حد انتظار است. وجود دارد می تواند دلایل متعددی برای این که یکی از آنها این است که با توجه به همه گیر است که بسیاری از امکانات تولید به طور موقت تعطیل انباشت می تواند منجر به محدود قابلیت تولید.

برخی از نشان می دهد که به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر را تحت تاثیر اقتصاد به این معنی که به جای صرف تجملات مثل یک گوشی هوشمند جدید مصرف کنندگان می تواند انتخاب به صرف ضرورت به جای آن که بدان معنی است که اپل می تواند انتخاب به تولید کمتر واحد به آدرس بالقوه رها کردن در تقاضا.

در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما اگر شما امیدوار بودند برای دیدن آی فون 12 در راه اندازی در ماه سپتامبر شما ممکن است باید صبر کنید.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: gsmarena



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن