CD Projekt Red حذف کرده است از ویژگی های بزرگ از Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 یکی از هیجان انگیز ترین بازی های منتشر شده در افق. در حال حاضر توسعه دهندگان CD Projekt Red را

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

Cyberpunk 2077 یکی از هیجان انگیز ترین بازی های منتشر شده در افق. در حال حاضر توسعه دهندگان CD Projekt Red را بحث برانگیز تصمیم به حذف یک ویژگی جالب از آینده RPG. اما آن را به دور از dealbreaker.

Cyberpunk 2077 ارائه می دهد بزرگ جهان برای کشف و به بازیکنان انواع روش های به حرکت در اطراف dystopian شهر از شهرستان شب. در حال حاضر ما شاهد انواع وسایل نقلیه موتوری و مقدار زیادی از راه های گرفته شده در سراسر شهرستان. اما توسعه دهندگان در ابتدا پیشنهاد کرد که "دیوار در حال اجرا" خواهد بود یک گزینه در بازی. حالا که حذف شده است پس از نمایش در اوایل گیم پلی دموی.

"آه دیوار در حال اجرا" گلابی گفت: GameReactor. "این چیزی است که ما برداشته شود با توجه به طرح دلایل, اما هنوز هم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از انعطاف پذیری در چگونه شما حرکت می کند, که برای اطمینان حاصل کنید."

پس پارکور منو به نظر می رسد. تعجب نمی شود هر چند اگر Cyberpunk 2077 پیچیده لیست مهارت های درختان و کاوش قادر مکان ارائه می دهد تا برخی از جالب و غیر منتظره – راه برای سفر است.

به تازگی نشان داد فیلم گیم پلی نشان داد شروع 'کوچ' playthrough – که در آن بازیکنان در شروع داستان خود را در یک گاراژ در یک شهر کوچک دور از بازی را در محل مرکزی – شهرستان شب. این نشان داد که چقدر مهم اتومبیل خواهد بود برای اکتشاف. مهم تر از دیوار در حال اجرا در هر صورت.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

این بازی قرار است برای انتشار بر روی PC, PS4 و Xbox One در نوامبر 19, با استادیوم آزادی نیز pencilled در "به زودی". علاقهمندان به بازی که خرید بازی در کنسول های نسل فعلی قادر خواهد بود به ارتقاء به نسل بعدی نسخه بدون هیچ هزینه اضافی با یک ارتقا برای ماشین آلات آن نیز تنظیم می رسند در آینده است.

طرفداران مشتاق در حال حاضر درمان شده به گسترش گیم پلی بازی فیلم و بازی به نظر می رسد بسیار امیدوار کننده است. CD Projekt Red در حال legends وقتی که می آید به ساخت RPG بزرگ عنوان به عنوان مغز یکی از بهترین آر پی جی مدرن, The Witcher 3: Wild Hunt. اگر به بازی می آید در هر نقطه در نزدیکی که استانداردهای تعیین شده توسط Witcher 3 آن را برای رفتن به یک کلاسیک این ژانر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن