اندروید تلویزیون می تواند تبدیل به Google TV و ما هیچ ایده چرا

گوگل کاملا یک نام تجاری جدید تعریف به اشتباه مردم در مورد آن مختلف ارائه شده و به نظر می رسد مانند دیگری در را

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

گوگل کاملا یک نام تجاری جدید تعریف به اشتباه مردم در مورد آن مختلف ارائه شده و به نظر می رسد مانند دیگری در راه است.

با توجه به 9to5Google گزارش این شرکت در فکر فرار از Android TV نام تجاری به نفع شما حدس زده آن تلویزیون گوگل.

در حالی که آن را به دور از خبر بزرگ آن خواهد بود ادامه یک الگوی کلی در از بین بردن Android نام تجاری از خدمات مختلف و سیستم عامل. Android Wear در حال حاضر WearOS آندروید, پرداخت شد, گوگل پرداخت و آن را به نظر می رسد مانند میلیون ها سال پیش که بازار آندروید تبدیل به فروشگاه Google Play.

اما چرا در حال حاضر با Android TV به خوبی تاسیس شده در تلویزیون های هوشمند جهان است ؟

شاید این شرکت قصد راه اندازی یک مستقل مارک دستگاه تلویزیون گوگل? در حال حاضر بزرگ G نیست فروش اسباب بازی های خود را تاب Android TV و متکی بر تولید کنندگان شخص ثالث مانند سونی و Nvidia به تکثیر این سیستم عامل.

مرتبط: Nvidia Shield TV 2019 نقد و بررسی

شاید تغییر نام کمک خواهد کرد گسترش گوگل Stadia ابر بازی جریان خدمات ؟ نام synergy ممکن است اطمینان مشتریان بالقوه متوجه آنها از همان پایدار است.

شاید آن معتقد است که گوگل نام حمل وزن بیشتر با مصرف کنندگان ؟ شاید آن مربوط به تاثیر گوگل دستیار در اکوسیستم گسترده تر? شاید به این دلیل است که تلویزیون اندروید شهرت برای به روز رسانی می رسند که حتی آهسته تر از در عرصه گوشی های هوشمند? چه کسی می داند.

زمانی که به خوبی انجام می شود, اندیشه, تلویزیون وجود دارد با بهترین تلویزیون های هوشمند رابط رفتن. وجود دارد بی نظیر مجموعه ای از برنامه های پر قدرت فروشگاه بازی بازی های محتوا و ساخته شده است در Chromecast برای به اشتراک گذاری ویدئو و موسیقی را از گوشی های هوشمند است.

مورد علاقه ما ممکن است یک جهانگرد::: Nvidia (2019) که به دست آورده 4.5/5 ستاره نقد و بررسی در اواخر سال گذشته. آن را ارائه می دهد Dolby Vision, Dolby Atmos 4K ویدئو و کارت گرافیک GeForce در حال حاضر ابر جریان پلت فرم. هر دو گوگل دستیار و الکسا به طور کامل پشتیبانی می کند و کنترل بازی به نظر می رسد معنی به جهنم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن