PS4 Pro مقابل PS5: شما باید به فکر کردن در مورد یک ارتقا ؟

این PS5 انتشار تساوی نزدیک است اما در حال حاضر زمان خوبی برای ارتقاء و یا شما باید در جایی باقی ماندن زمان و ص

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

این PS5 انتشار تساوی نزدیک است اما در حال حاضر زمان خوبی برای ارتقاء و یا شما باید در جایی باقی ماندن زمان و صبر کردن برای دیدن اگر آن را به ارزش خوبی برای آن قیمت ؟ ما در مقایسه با نسل بعدی دستگاه در برابر بهترین کنسول پلی استیشن این نسل را ارائه کرده است. در نبرد PS4 Pro مقابل PS5 – چه کسی برنده است ؟

این PS5 خواهد بود یک جهش واقعی در کنسول فن آوری هنگامی که آن را منتشر شد اما با راه اندازی هر چیز وجود دارد که هنوز در هوا. خواهد شد راه اندازی صف خوب باشد ؟ چقدر کنسول هزینه ؟ به یاد داشته باشید PS4 تا به حال چندین سال برای ساخت یک حسود فهرستی از بازی های. این همه و بیشتر است که مطمئن شوید که برای اطلاع رسانی پارسه' تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها باید ارتقا حق دور.

PS4 Pro مقابل PS5 قیمت

وجود دارد هیچ کلمه ای در PS5 قیمت, اما آن را می رود به طور قابل توجهی. آن باقی مانده است دیده شود که آیا هر تولید عوارض ناشی از COVID-19 خواهد تاثیر قابل توجهی در کنسول قیمت.

یک صفحه محصول برای PS5 ظاهر شده در آمازون است. این اتحاد چپ برخی بدونم که اگر قبل از سفارش در دسترس – و از این رو یک قیمت را اعلام خواهد کرد به زودی.

در ضمن PS4 Pro می آید در 350 تا 400 پوند بسته به اینکه کدام بسته نرم افزاری شما برای انتخاب کردن. آن را هنوز هم قابل توجه قطعه از کنسول فن آوری و قیمت می تواند رها کردن جلوتر از PS5 و آن را حتی بیشتر جذاب است.

PS4 Pro مقابل PS5 مشخصات

PS4 نرم افزار GPU است که دو بار به عنوان قدرتمند به عنوان اصلی PS4. سونی ادعا می کند آن را بسته 4.2 teraflops نسبت به 1.84 teraflops اصلی کنسول.

که محدودتر در مقایسه با نسل بعدی کنسول. این PS5 همراه با قابل توجه 10.28 Teraflops که سونی ادعا می کند کمک خواهد کرد که زمان بارگذاری یک چیزی از گذشته; و همچنین در نظر گرفتن "جهان باز بازی" را به یک سطح کاملا جدید.

PS4 نرم افزار ارائه می دهد 8GB GDDR5 حافظه اضافی 1GB کنار برای در حال اجرا غیر بازی برنامه های کاربردی مانند نخست تصویری و Netflix بکشد.

مرتبط: بهترین PS5 بازی – بزرگترین تایید بازی در حال آمدن برای پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 پلی استیشن 4 Pro
CPU 8x Zen 2 هسته در 3.5 GHz (فرکانس متغیر) 2.1 GHz 8-core AMD Jaguar
GPU 10.28 TFLOPs, 36 تونی در 2.23 GHz (فرکانس متغیر) 4.2 TFLOP AMD Radeon
GPU معماری سفارشی RDNA 2 8GB GDDR5 & 1GB
HDR بله بله
ذخیره سازی سفارشی 825GB SSD 1TB

PS4 Pro مقابل PS5 بازی

وجود دارد هیچ اختصاصی PS4, نرم افزار اختصاصی و وجود ندارد بیش از حد به نگرانی در مورد با توجه به از دست دادن از نسل فعلی مورد علاقه زمانی که نسل بعدی می آید. با تشکر به اقدامات انجام شده توسط سونی تعدادی از عناوین PS4 در دسترس خواهد بود برای علاقهمندان به بازی در این کنسول جدید اگر آنها را خریداری کرده اید و آنها را بر روی یک PS4 یا PS4 Pro.

PS4 Pro مقابل PS5 طراحی

این PS5 طراحی شده است و ناشی از واقعی هم بزنید در میان طرفداران. آن را خروج از حد معمول طراحی باریک به دنبال بیشتر شبیه به روتر Wi-Fi را.

بسیاری از شوکه شده بودند توسط سونی انتخاب به ترک از مینیمالیستی طرح های PS2, PS3 و PS4. این کنسول جدید که ترکیبی از سفید و سیاه و سفید رنگ با نور آبی امکانات و خطوط گسترده. نگاهی به خودتان آن را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

PS4 Pro مقابل PS5 کنترل

این PS5 را DualSense کنترل کننده است و آخرین چندین نسل از DualShock کنترل است. دوباره کنترل کننده تا به حال یک تغییر در رنگ طرح و ترفند های طراحی.

جدید DualSense چهار standout بهبود: شانه دکمه جدید lightbar یکپارچه میکروفون آرایه و ایجاد را فشار دهید.

این دکمه شانه شده بود ذکر شده توسط سونی پیش از PS5, نشان می دهد, به بیان چگونگی PS5 کنترل خواهد ترکیب بازخورد لمسی فراتر از هر چیزی کنسول گیمر قبل از تجربه کرده اند.

قابل PS4 Pro controller همان DualShock 4 که با اصلی PS4. که گفت: DualShock 4 تا ثابت شود قابل اعتماد و خوب طراحی شده کنترل بیش از آن طول عمر است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی – بزرگترین تایید بازی در حال آمدن برای پلی استیشن 5

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن