3D چاپ, آیفون, 12 Mockups آشکار اندکی تغییرات طراحی

اگر شایعات را باور اپل انتظار می رود برای راه اندازی چهار آی فون جدید 12 مدل بعد از این سال. آنها می آیند در ا

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

اگر شایعات را باور اپل انتظار می رود برای راه اندازی چهار آی فون جدید 12 مدل بعد از این سال. آنها می آیند در اندازه های مختلف از 5.4 اینچ برای کوچکترین مدل پایه دو 6.1 اینچ مدل و یک بالا پایان 6.7 اینچ مدل. در حال حاضر به لطف 3D چاپ mockups به اشتراک گذاشته شده توسط Macotakara ما باید یک ایده از چگونه آنها ممکن است مانند نگاه.

تبلیغات

باید اشاره کرد که بر خلاف شایعات Macotakara ادعا می کند که آیفون 12 وارد زمین می تواند از ویژگی های صفحه نمایش با اندازه متفاوت از آنچه ما شنیده اند. 5.4 اینچ مدل باقی خواهد ماند اما در عوض از یک 6.1 اینچی و 6.7 اینچ صفحه نمایش Macotakara ادعا می کند که این مدل به جای خواهد بود 6 اینچ و 6.5 اینچ.

آن را با یک دانه نمک اما Macotakara شده است و خیلی خوب با اپل مربوط به شایعات و نشت بنابراین ما مطمئن نیستیم که چه با اطلاعات متناقض. که می شود گفت mockups را نشان می دهد برخی از طراحی کمی تغییرات مانند تغییر سیم کارت سینی. همچنین شکاف در این mockups نگاه کاملا بزرگ است.

ما مطمئن هستیم که اگر آن را فقط زاویه و یا اگر آن را فقط به معنای به ما یک ایده خشن اما ما تا به حال شنیده ام در آوریل که اپل می تواند با برنامه ریزی در ساخت شکاف کوچکتر است. دیگر از آن بقیه اپل شبیه به آنچه که ما شنیده اند از شایعات مانند لبه های صاف در دو طرف از آی فون شبیه به آیفون 4/4S و آی پد نرم افزار.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: macotakara.jp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن