اپل قطره iPadOS 14, macOS, Big Sur, tvOS 14 بتا عمومی – watchOS 7 به زودی

این روز های عظیم برای اپل adopters اولیه با شرکت انتشار اولین نسخه های بتا برای این سال را, آیفون, اپل, تلویزی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

این روز های عظیم برای اپل adopters اولیه با شرکت انتشار اولین نسخه های بتا برای این سال را, آیفون, اپل, تلویزیون اپل و سیستم عامل مک به روز رسانی.

و همچنین به عنوان سیستم عامل iOS 14 نسخه بتا اپل نیز باز در توسعه نسخه های iPadOS 14, tvOS 14, macOS, Big Sur – همه از آن می تواند در حال حاضر.

این watchOS 7 بتا عمومی برای سازمان دیده بان اپل است که به زودی با اپل کاملا آماده است به مردم خود نگاه اول مچ مبتنی بر سیستم عامل. ما مطمئن نیستیم که چه hold-up است.

به منظور دانلود هر یک از امروز منتشر شده شما نیاز به ثبت نام ID اپل خود را در Apple Beta Software Program سایت را انتخاب کنید و سپس iOS iPadOS macOS tvOS یا watchOS از لیست.

مرتبط با: iPadOS 14 ویژگی های

از اینجا شما نیاز به ثبت نام دستگاه خود را به برنامه. شما نیاز به نصب یک نرم افزار مشخصات قبل از نصب نسخه بتا را بر روی تلفن. از آن نقطه به شما امکان دسترسی به تمام بتا عمومی به روز رسانی در حال حاضر و انتظار می رود تاریخ انتشار در سپتامبر/اکتبر.

باید اشاره کرد که این نسخه بتا از نرم افزار و به دور از مقاله به پایان رسید. اپل توصیه می کند که آنها نصب شده بر روی دستگاه های ثانویه و نه پس از آن خود را از رفتن به, اپل, مک, تلویزیون اپل یا اپل واچ دستگاه. بدون در نظر گرفتن این شرکت توصیه می کند هر کس به عقب تا دستگاه های خود را به طور کامل از طریق آیتونز قبل از به روز رسانی دستگاه در سوال.

وجود دارد یک آرایه عظیم از ویژگی های جدید در ارائه این سال با iPadOS 14 ارائه برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند جمع و جور یویس برای سیری جستجو و تماس های جدید, ویژگی های دست خط با اپل مداد جدید رابط tabbed برای انبار نرم افزار مانند عکس و تقویم و سیب موزیک.

که شما با دانلود و نصب هر یک از امروز بتا منتشر نشده است ؟ یا شما انتظار تا زمانی که مصرف کننده نسخه? به اشتراک گذاری افکار اولیه خود را با ما @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن