سامسونگ نشت لوبیا با یکی دیگر از اوایل Galaxy جوانه زنده نشت

راه اندازی رویداد نیست آنچه در آن استفاده می شود و مردمی است. کمی بیش از یک هفته قبل از سامسونگ قرار بود به پر

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

راه اندازی رویداد نیست آنچه در آن استفاده می شود و مردمی است. کمی بیش از یک هفته قبل از سامسونگ قرار بود به پرده باقلا به شکل کهکشان جوانه های زندگی واقعی گوشی بی سیم در خانه برنامه به روز رسانی به ما می گوید تقریبا همه ما نیاز به دانستن است.

با بستهای رویداد برنامه ریزی شده را در اوت 5, سامسونگ تحت فشار قرار دادند یک به روز رسانی برای کهکشان جوانه های برنامه است که نشان می دهد نام و بسیاری از ویژگی های برای آخرین علاوه بر محدوده. فروشگاه App لیست نشان می دهد به روز رسانی به ارمغان می آورد که "پشتیبانی از دستگاه جدید به عنوان کهکشان جوانه زندگی می کنند." که واقعا حس اما شما ایده را دریافت کنید. در این تصاویر می بینید در زیر نیز آمده است که از لیست.

این برنامه که در حال حاضر مورد استفاده توسط کسانی که تاب های موجود در کهکشان جوانه دارای یک بخش جدید برای Galaxy جوانه های زندگی می کنند که به تایید آنها را فعال حذف نویز و ساخته شده در معادله (عادی باس, افزایش, نرم, پویا, روشن و Treble Boost گزینه).

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds 2020

فعال نویز تبدیل به یک ویژگی مهم برای درست بی سیم جوانه از اپل گنجانده شده است آن را در AirPods نرم افزار و قبل از اینکه سونی WF-1000XM3 earbuds, بنابراین آن را بزرگ برای دیدن سامسونگ شامل این.

در جای دیگر وجود دارد که تایید مختلف حرکات لمسی کمک خواهد کرد که برای کنترل پخش. بنابراین برای مثال کاربران قادر به ضربه بزنید یک جوانه به پخش یا مکث. لمس و نگه دارید در سمت چپ یا راست می توان به پیکربندی برای کنترل و تنظیم از پوشنده لباس را انتخاب.

همچنین به نظر می رسد از مختلف سطح باتری برای هر جوانه به تصویر کشیده شده در تصویر است که این گوشی را می توان در یک زمان. نیز وجود دارد پیدا کردن من از Earbuds از ویژگی های ما دیده می شود در نسخه های قبلی از کهکشان جوانه.

به طور طبیعی وجود دارد هیچ نشانه ای از قیمت اینجا است که می شود یک عامل مهم در چگونه به خوبی به تصویب رسید جوانه هستند. شایعات اخیر پیشنهاد کرده اند آنها را با هزینه کمتر از $150, که به طور قابل توجهی تضعیف اپل AirPods Pro.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن