Spotify فقط ساخته شده بزرگترین پادکست splash – و آن را اپل از دست دادن

Spotify دستگیر کرده است Joe Rogan Experience – یکی از محبوب ترین در جهان پادکست – در یک معامله منحصر به فرد. د

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

Spotify دستگیر کرده است Joe Rogan Experience – یکی از محبوب ترین در جهان پادکست – در یک معامله منحصر به فرد.

در آن تهاجمی ترین حرکت به پادکست هنوز Spotify موافقت کرده است چند سال مقابله با روگان که خود را گل سرسبد شد تنها از طریق Spotify از سپتامبر 1.

این پادکست که متصلب گزارش 190 میلیون محبوبیت یک ماه در سال 2019 خواهد بود در دسترس رایگان به تمام کاربران Spotify صرف نظر از اینکه آنها را به یک حساب حق بیمه. Spotify شارژ نمی کند برای دسترسی به هر پادکست میزبانی بر روی پلت فرم آن است.

در این اطلاعیه روگان گفت: کل کتابخانه های صوتی و تصویری نسخه از پادکست تبدیل خواهد شد منحصر به فرد به Spotify در پایان سال است. او مطمئن خود وفادار ارتش از شنوندگان که "در آن باقی خواهد ماند همان دقیق نشان می دهد" و او را "نمی شود یک کارمند از Spotify در است."

روگان افزود: "تنها تفاوت این است که آن را در حال حاضر در دسترس در بزرگترین صوتی پلت فرم در جهان است."

مرتبط: بهترین خدمات جریان 2020

این به آن معنا محتوای دیگر نمی خواهد در دسترس بر روی هر یک از سیستم عامل های دیگر که بدان معنی است که اپل پادکست برنامه را از دست داده و دسترسی به نسخه صوتی و یوتیوب را از دست دادن دسترسی به نسخه های.

Spotify در حال ساخت یک فشار به پادکست به عنوان آن به نظر می رسد به سیمان و موقعیت خود را به عنوان قدرتمند ترین در جهان صوتی ارائه دهنده. آن را به تازگی به دست آورد که نشان می دهد زیر رینگر چتر در حالی که آن را نیز با اوباما شرکت تولید شده است.

Spotify افزود: "از اولین روز پشت میکروفون جو شده است یک مفسر ثابت و رانندگی نیروی در فرهنگ کمک به ذخیره کردن پایه و اساس برای پادکست رنسانس ما امروز در حال تجربه. در حالی که Spotify را تبدیل به توزیع کننده منحصر به فرد از JRE, روگان را حفظ کنترل کامل خلاق بیش از نشان می دهد."

خواهد JRE حرکت به Spotify تغییر که در آن شما همه پادکست? به اشتراک گذاری افکار خود را با ما @trustedrecviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن