برميگردي مدرسه؟ اینها گوشی های مورد علاقه ما برای دانشجویان

آن را از ما -- تجربه uni فقط بدون تلفن مناسب و معقول در جیب شما کامل نیست. از تماشای نت فلیکس گرفته تا گرفتن ی

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

آن را از ما -- تجربه uni فقط بدون تلفن مناسب و معقول در جیب شما کامل نیست. از تماشای نت فلیکس گرفته تا گرفتن یک عکس سریع، یک تلفن هوشمند جامد ضروری است، و ما بهترین ها را وزن کرده بودیم.

رفتن به دانشگاه، پایین نگه داشتن هزینه های خود را همیشه یک نقطه مشتاق مورد علاقه، اما حتی بیشتر در میان همه گیر. با در نظر داشت، ما مطمئن شده ام که هیچ گوشی برجسته در این لیست هزینه بیش از 500 پوند است. هر چیزی بیشتر از آن و تمام چشم انداز آینده داشتن پول برای خرید مواد غذایی خواهد رفت حق از پنجره.

برای ساده تر کردن کارها، ما این گوشی ها را به سه دسته بودجه متمایز از هم جدا می کنیم تا شما مستقیماً به آن گوشی که برای شما صدق می کند، دست شوید. همه از گوشی های برجسته در اینجا توسط بررسی های مورد اعتماد تست شده اند، و رتبه 4 ستاره یا بالاتر دریافت کرده اند، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که شما همیشه گرفتن یک معامله بزرگ است.

ارزان و شاد – زیر 200 پوند

لگد زدن چیز خاموش در پایان ارزان تر از مقیاس، موتور E6 پلاس یکی از آن اتفاقات نادر است: یک تلفن بزرگ برای زیر 100 پوند است. تقریبا خیلی خوب به نظر می رسد درست باشد، اما E6 پلاس بسته صفحه نمایش نسبتا مناسب و معقول برای قیمت و حتی تعجب آورتر، یک سلفی قادر به دوربین برای کسانی که بسیار مورد نیاز عکس حزب.

اضافه کردن به ارزش E6 پلاس این واقعیت است که یک مورد در جعبه گنجانده شده وجود دارد، نگه داشتن خرید خود را امن از دریافت بروید (و از هر قطره تصادفی در میخانه).

یکی دیگر از موتورولا، با قیمت کمی بالاتر، موتور G8 قدرت است. در کنار صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی و باتری بزرگ 4000mAh، بسته های قدرت G8 نه دو، نه سه، بلکه چهار دوربین رو به عقب به شما تطبیق پذیری در رفتن. در واقع، شما می خواهید با سنسور اصلی برای بهترین کیفیت چوب، اما G8 شگفت آور در مقابله تقریبا هر سناریو شما در آن پرتاب.

ارزش عالی برای پول -- £ 200-300

اگر شما مقدار زیادی از شب های اواخر پیش بینی, پرکردن یک قایق از نشان می دهد در نت فلیکس, دیزنی پلاس و مانند آن, سپس شما در حال رفتن به دو چیز نیاز دارید – صفحه نمایش بزرگ و حتی بهتر باتری. وارد کنید، کهکشان سامسونگ M31.

در آمدن در تنها £ 245 ، کهکشان M31 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچ AMOLED ، که با استفاده از پیکسل های خود نور پردازی برای ارائه وضوح رنگ چشمگیر. هنگامی که با عمر باتری نزدیک دو روزه گوشی جفت می شود، کهکشان M31 یک تلفن مناسب برای معتادان محتوا در بودجه است.

هنوز هم، هر از تلفن خود برای تماشای محتوا استفاده نمی کند (لپ تاپ های دیگر برای چه هستند؟) و برخی ترجیح می دهند که از تلفن خود به عنوان دستگاه خود برای تصاویر استفاده کنند. اگر داشتن یک دوربین مناسب و معقول در جیب شما علاقه کلیدی خود را است, سپس نگاه کنید نه بیشتر از پیکسل 3a.

بسته بندی همان باور نکردنی عقب رو به دوربین به عنوان پیکسل 3 اما در یک بسته مقرون به صرفه تر, 3a می تواند برخی از عکس واقعا فک انداختن تقریبا در هر سناریو. به علاوه، با تلاش گوگل و تست حالت دید در شب، شما هنوز هم می توانید نتایج بزرگ در یک محیط کم نور دریافت کنید.

زیر حق بیمه -- بیش از £ 300

این نشانه ای از اینکه گوشی های هوشمند در طول سال ها چقدر پیش آمده اند که اکنون می توانید برخی از بهترین گوشی های آن بیرون را با کمتر از 500 پوند دریافت کنید. اگر شما کمی بیشتر پول نقد به بازی در اطراف با, شما می توانید یک فرهنگ بیشتر برای پول خود را دریافت کنید, به همین دلیل است که ما شامل دو میدارد, یک اندیشه و یک iOS, برای شما را انتخاب کنید.

با شروع انتخاب واضح ، چگونه می تواند آی فون جدید SE 2 شامل نمی شود؟ درست زمانی که به نظر می رسید مانند گوشی های مقرون به صرفه اپل ممکن است هرگز تجدید، شرکت لگد درب پایین و تحویل تلفن با ارزش باور نکردنی، بسته بندی همان فوق العاده سریع A13 چیپ ست موجود در آیفون 11 طرفدار.

با چنین تکنولوژی پیشرفته در داخل (و دسترسی به فروشگاه برنامه بسیار برتر) ، آی فون جدید SE آینده اثبات به نقطه ای که در آن شما احتمالا نمی خواهد تلفن دیگری برای تمام وقت خود را در دانشگاه نیاز داشته باشد.

البته هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم وجود دارد که نمی خواهد پرش به iOS حتی اگر شما به آنها پرداخت (هی، بدون قضاوت در اینجا)، و به کسانی که ما می گویند، شما در نظر گرفته Xiaomi می 9؟

یکی از چند گوشی برای گرفتن امتیاز کامل 5 ستاره در اینجا در نظرات قابل اعتماد، Xiaomi Mi 9 بسته برخی از بهترین دوربین تنظیم-ups ما در این نقطه قیمت دیده ام. ارزش تنها با ورود به یک صفحه نمایش روشن AMOLED و چیپ ست Snapdragon 855 برای عملکرد سریع بهتر می شود.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن