وان پلاس Nord رسما اینجا

قیمت گوشی OnePlus افزایش یافته است و این خبر خوبی برای کسانی که احساس کرده اند که این شرکت گوشی های بدست کمی ب

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

قیمت گوشی OnePlus افزایش یافته است و این خبر خوبی برای کسانی که احساس کرده اند که این شرکت گوشی های بدست کمی بیش از حد گران قیمت و سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که OnePlus است پس رسما اعلام آخرین گوشی های هوشمند است که می آید در صورت از اواسط محدوده OnePlus Nord.

تبلیغات

این گوشی با قیمت شروع در حدود 450 اما مانند ما گفت: این یک mid-range گوشی های هوشمند بنابراین انتظار نداریم که برای دیدن هر گونه سخت افزار پایان مانند پیکسل, چیپ 865. در عوض, وان پلاس, Nord خواهد شد از ویژگی های استفاده از Snapdragon 765G اما این نه یک چیز بد را به عنوان این است که اساسا یک mid-range گوشی که پشتیبانی خواهد کرد 5G ساخت آن را آسان تر برای کسانی که در بودجه برای دسترسی به یک 5G گوشی های هوشمند.

نورد نیز با 6.44 اینچ مایع صفحه نمایش AMOLED با 2400×1800 قطعنامه و همچنین یک 90Hz نرخ تجدید است که یک سورپرایز برای یک mid-ranger. ما همچنین به دنبال در یک پایه از 8GB RAM, اما آن را تا به 12GB RAM. ذخیره سازی نیز از محدوده 64GB و خواهد شد تا 256GB.

دوربین در وان پلاس, Nord خواهد بود, چهار دوربین نصب بر روی پشت که شامل یک 48MP سنسور یک سنسور 8MP یک سنسور 5MP و یک 2MP سنسور در حالی که جلوی دوربین است یک دوربین دوگانه در راه اندازی است که شامل یک 32MP سنسور و سنسور 8MP. این در واقع بسیار چشمگیر مشخصات برای یک mid-ranger و می تواند به شرکت های دیگر یک اجرا برای پول خود را. متاسفانه در حال حاضر این OnePlus Nord تنها در دسترس خواهد بود در هند و اروپا و انگلستان است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره OnePlus.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن