چه منفی نرخ بهره و چگونه می تواند از آن شما تاثیر می گذارد ؟

شما ممکن است شنیده عبارت "منفی نرخ بهره" در گذشته چند ماه. برخی از کشورها در سراسر جهان در حال حاضر شاهد منفی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

شما ممکن است شنیده عبارت "منفی نرخ بهره" در گذشته چند ماه. برخی از کشورها در سراسر جهان در حال حاضر شاهد منفی نرخ بهره و برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که آنها ممکن است از آمدن به ایالات متحده به زودی.

اگر چه منفی نرخ بهره در درجه اول تحت تاثیر قرار بانک ها, اگر شما یک حساب پس انداز و وام مسکن و یا دیگر ارتباط با یک موسسه مالی شما می تواند همچنین برخی از تغییرات.

در این مقاله پول متخصص کلارک هوارد و چاشنی برنامه ریز مالی توضیح آنچه شما نیاز به دانستن در مورد منفی نرخ بهره و چگونه آنها می تواند در نهایت شما را تحت تاثیر قرار.

فهرست مطالب

منفی نرخ بهره: آنچه شما باید بدانید

چه منفی نرخ بهره چیست ؟

منفی نرخ بهره اساسا زمانی که وام گیرندگان با اعتبار علاقه به جای داشتن به پرداخت آن است.

سمت تلنگر است که افراد یا موسسات به دنبال پول سپرده در جایی ممکن است در نهایت داشتن به پرداخت برای امتیاز از انجام این کار. منفی نرخ بهره به طور معمول نهاد توسط دولت به عنوان یک ابزار برای تحریک اقتصاد.

"یکی از دلایل کشورها خواهد فشار به منفی نرخ بهره است که به زور مردم را به سرمایه گذاری پول است که آنها صرفه جویی به منظور کمک به اقتصاد بیشتر زندگی به آن" کلارک می گوید. "ایده این است که به علت اندازه کافی درد برای محافظ است که آنها می گویند" من می توانید آن را در این بمیرد مقدار پولی که من درآمد بر پس انداز من. من برای انجام کاری. من به این سرمایه گذاری در برخی از راه است.""

چگونه منفی نرخ بهره را تحت تاثیر قرار بانک ها ؟

خبر خوب این است که منفی نرخ بهره هستند بلافاصله احساس توسط بانک ها و دیگر موسسات بزرگ — و نه افراد.

"منفی نرخ بهره را واقعا تحت تاثیر قرار بزرگ مالی خانه" کلارک می گوید. "آنها به طور معمول نمی به طور مستقیم تاثیر می گذارد مصرف کنندگان است. اما اگر من بزرگ مالی خانه است که نیاز به پیدا کردن یک محل برای قرار دادن 100 میلیون دلار است که زمانی که من ممکن است مجبور به پرداخت به کسی نگه که پول برای من است. آنها در حال رفتن به من اتهام فقط به پول دست من برای یک هفته ، یک ماه ، شش ماه،"

ماتیو میلر رئیس سرمایه گذاری افسر Pendyne سرمایه می گوید که این بدیهی است که خبر خوبی برای موسسات مالی.

"در بسیار کم بهره-نرخ محیط و منفی-بهره-نرخ محیط های بانک ها واقعا رنج می برند" میلر گفت: Clark.com. "آن لطمه می زند و حاشیه سود خود را. بانک ها نمی توانند پول را در یک منفی-بهره-نرخ محیط زیست بدون در نظر گرفتن بسیاری از ریسک های اعتباری."

تبلیغات

بانک ها مانند هر کسب و کار دیگر در کسب و کار درآمد. پس چگونه آنها را که با منفی نرخ بهره چیست ؟ که در آن شما در آمده است.

چگونه می تواند منفی نرخ بهره را تحت تاثیر قرار من ؟

پایین دست اثر منفی نرخ بهره در درجه اول دو برابر شده است.

اولین چیزی که شما احتمالا متوجه است که نرخ بهره شما قادر به کسب درآمد خود را پس انداز است که به احتمال زیاد به رها کردن به طور چشمگیری.

اگر نرخ منفی در سطح فدرال "بیشتر بانک ها را به پرداخت اصل صفر سپرده — شاید در محله 0.1%" میلر می گوید.

دیگر نتیجه منفی نرخ بهره ممکن است کمتر آشکار است اما فقط به عنوان درد به کیف پول خود را.

"تاریخی راهکار سنتی بانک ها زمانی که نرخ بهره پایین است که آنها به دنبال هزینه های است که آنها می توانند به شما اتهام می گوید:" کلارک.

کسانی که هزینه می تواند بسیاری از اشکال مختلف.

"هنگامی که شما برای باز کردن یک حساب کاربری شما ثبت نام یک توافق است که می گوید این بانک می تواند [افزایش هزینه] به طور یک جانبه و بدون اجازه شما" میلر می گوید. "شما ممکن است ببینید بانکی خود را — مانند برخی از بانک های بزرگ در حال حاضر انجام دهید — هنگامی که شما سفارش از چک استفاده می شود که به 8 دلار هزینه آن خواهد بود 36 دلار هزینه. شما می توانید تا پایان با یک هزینه ماهانه اگر سطح خود را از سپرده های زیر بگو: $10,000. که می تواند به $6, 8 دلار و 10 دلار در ماه است."

وجود دارد هر چیزی که من می توانید انجام دهید برای محافظت از خودم ؟

شماره یک چیز شما می توانید انجام دهید زمانی که نرخ بهره در حال انداختن به صفر و یا در زیر به ماندن هوشیار.

"مصرف کنندگان باید هزینه های که خزش بر روی اظهارات خود را" میلر می گوید.

تبلیغات

اگر شما متوجه است که هزینه های شما پرداخت به اضافه کردن بیشتر از شما در حال گرفتن پول خود را, شما اساسا درآمد منفی نرخ بهره.

خوشبختانه در جهان امروز شما باید تعداد زیادی از گزینه.

"وجود دارد بسیاری از مکان های جایگزین مردم می توانند پول را که وجود نداشت قبل از در حال حاضر," کلارک می گوید. "هزینه های کسب و کار برای بسیاری از این جدیدتر آنلاین بانک ها به قدری پایین است که آنها احتمالا می تواند اداره کند در ادامه به هزینه مردم به مرگ است."

میلر می گوید که مصرف کنندگان باید به دنبال به سمت "دیجیتالی بومی" بانک های آنلاین, چیزی, Clark, شده است, مشاوره برای سال فرصت هایی را برای کسب درآمد برخی از علاقه و بدون غرق شدن در هزینه.

و اگر شما leery از خروج سنتی آجر و ملات بانک ؟

"افرادی که وفاداران به خود بانک ها هستند که در حال رفتن به دریافت clobbered," کلارک می گوید.

اگر شما نمی رفت حساب خود را آنلاین در عین حال در نظر بگیرید که یک اولویت است.

"آن را به ارزش یک ساعت زمان سرمایه گذاری برای یادگیری یک کمی در مورد استفاده از گوشی های هوشمند خود را برای بانکداری" میلر می گوید.

اگر شما یک حساب کاربری نیست که الزامات خاص در یک بانک بزرگ شما می تواند آغشته شدن با هزینه های. در ضمن اگر شما در حال بانکداری با کسی مثل شواب بانک و یا همگام شما هنوز هم می تواند درآمد بهره پول خود را.

"شما فقط باید برای تغییر این عادات را به حرکت به یک بانک آنلاین" میلر می گوید.

وجود دارد هر گونه مثبت به منفی نرخ بهره چیست ؟

خوشبختانه چشم انداز منفی نرخ بهره نیست و همه دل تنگی و عذاب برای مصرف کنندگان است.

تبلیغات

"در سمت به علاوه نرخ بهره وام مسکن می تواند بسیار پایین تر می گوید:" میلر. "وجود دارد 0% نرخ بهره و کمی منفی نرخ بهره وام مسکن در دانمارک در سال گذشته است. من فکر نمی کنم آنها که کم در ایالات متحده , اما من همچنین می خواهم به تعجب اگر ما نمی بینیم برخی از افراد 15 سال وام مسکن در 1.95% یا حتی 1.8%."

بنابراین اگر شما در یک موقعیت برای انجام این کار منفی-بهره-نرخ محیط زیست یک فرصت بزرگ را به تشکیلات جدید بکار تجاری و یا حتی خرید یک خانه.

فکر نهایی

منفی نرخ بهره خواهد بود قلمرو جدید برای ایالات متحده و شهروندان آن است. اما تا زمانی که شما آماده هستید, شما می توانید بلانت اثرات در کیف بغلی خود را. و همانطور که با بسیاری از چیزهای این یک شمشیر دو لبه است.

"نرخ بهره در سپرده ها در حال رفتن به وحشتناک برای یک مدت زمان طولانی — شاید حتی برای یک نسل" میلر می گوید. "اما نرخ بهره در وام گرفتن نیز برای رفتن به فوق العاده ارزان است."

مطالب بیشتر از Clark.com:

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن